р/с № № п/п |
Іс-шараның атауы Название мероприятий |
Өткізу мерзімі Сроки проведения |
Жауапты мұғалімдер Ответственные
|
1 |
1.№1 отырыс 1) бірінші жартыжылдыққа арналған жоспарды талқылау 2) республикалық бюджеттің қызметі туралы Ережемен танысу; бірыңғай балалар-жасөспірімдердің ұйымы "Жас Ұлан» 3) Көшбасшыларды, сынып ұжымдарын сайлау 2. Қашықтықтан өткізілетін іс-шараларға қатысу: 1).Отбасы күніне арналған өзін-өзі тану апталығына қатысу 2). Тілдер күніне арналған жалпы мектептік іс-шараға қатысу. 3)Күз мерекесіне арналған іс-шараларға қатысу |
қыркүйек |
Үйлестіруші БҚ Райнгардт В. Г. Президенті Білім комитеті
Сынып көшбасшылары БҰ мүшелері |
2 |
1.Қарттар күніне арналған қашықтықтан өткізілетін іс-шараларға қатысу 2. «Мұғалімдер күні» қашықтық іс-шарасына қатысу |
қазан |
БҚ үйлестірушісі Сынып көшбасшылары БҰ мүшелері «Досуг» штабы |
3 |
1.№2 отырыс 1) Білім комитетінің 1 тоқсандағы үлгерім қорытындысы бойынша есебі 2. «Жас Ұлан» БҰ - да қабылдауға арналған салтанатты жиынға дайындық 3. «Мектеп өмірі » стендін безендіру |
қараша |
Үйлестіруші Баспасөз орталығы |
4 |
1.Президент күніне арналған қашықтықтан өткізілетін іс-шараларға қатысу. 2."ЖАС ҰЛАН" БҰ қатарына оқушыларды қабылдауға арналған салтанатты жиынды өткізу» 3. Тәуелсіздік күніне арналған қашықтықтан жалпымектептік іс-шараға қатысу. 4.Жаңа жылдық мерекелерге қатысу (залды безендіру, қардан мүсіндеу, жаңа жылдық газеттер шығару) |
желтоқсан |
Үйлестіруші Баспасөз орталығы Сынып жетекшілері |
5 |
1.№3 отырыс 1) Білім комитетінің 2 тоқсандағы үлгерім қорытындысы бойынша есебі 2) екінші жартыжылдыққа арналған жоспарды талқылау |
қаңтар |
Үйлестіруші Сынып жетекшілері |
6 |
"Көктемгі көңіл-күй" көрмесіне дайындық ( қолөнер жасау) |
ақпан |
Үйлестіруші мүшелері
|
7 |
«8 наурыз» атты жалпымектептік іс-шараға қатысу |
наурыз |
БҰ мүшелері
|
8 |
«Көктемгі көңіл-күй» шығармашылық жұмыстар көрмесіне қатысу |
наурыз |
БҰ мүшелері
|
9 |
«Наурыз» жалпы мектептік іс-шарасына қатысу |
наурыз |
Сынып көшбасшылары БҰ мүшелері
|
10 |
1.№4 отырыс «Пионерияның туған күні» мерекесін өткізуге дайындық |
сәуір |
Үйлестіруші Президент Білім комитеті Штаб « Досуг» |
11 |
Рухани жаңғыру аясындағы жалпы мектептік іс-шараға қатысу «Жер-біздің ортақ үйіміз» |
мамыр |
Үйлестіруші «Досуг» штабы |
12 |
«9 мамыр - Жеңіс күні» жалпымектептік іс-шараға қатысу |
мамыр |
Сынып көшбасшылары ДҰ мүшелері
|
13 |
1.Пионерлер күніне арналған салтанатты жиын 2. Пионер алауы |
мамыр |
Үйлестіруші Сынып көшбасшылары
|
14 |
«Соңғы қоңырау» мерекесін өткізуге қатысу |
мамыр |
Президент
|
15 |
Балаларды Қорғау Күнін өткізуге қатысу |
маусым |
Үйлестіруші Сынып көшбасшылары
|
16 |
№5 отырыс Бір жыл ішінде жүргізілген жұмысты талдау |
маусым |
Үйлестіруші Президент Сынып көшбасшылары
|
Тәлімгер: ____________/ Райнгардт В.Г.
Мәжіліс хат № 1
«Жас Ұлан» балалар ұйымы мәжілісі
16 қыркүйек 2019-2020 оқу жылы.
Протокол №1
Заседания ДО « Жас Ұлан»
от 16 сентября 2019-2020 учебного года
Күн тәртібі:
1.Бірінші жартыжылдыққа арналған жұмыс жоспарын талқылау.
2.Қызметі туралы Ережемен танысу.
бірыңғай балалар-жасөспірімдердің ұйымы " Жас Ұлан»
3. Сынып ұжымдарының көшбасшыларын сайлау
4. Жасақ активін таңдау.
1.1 Бірінші мәселе бойынша "Жас Ұлан" БҰ-ның бірінші жартыжылдыққа арналған жұмыс жоспары талқыланды. Онымен БҚ тәлімгері В. Г. Райнгардт таныстырды.
1.2. Екінші мәселе бойынша БҰ үйлестірушісі "Жас Ұлан" Республикалық бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымының қызметі туралы Ережемен таныстырды»
1.3.Үшінші мәселе бойынша сынып ұжымдарының көшбасшылары таңдалды
5 сынып-Жабелов Батырхан
6 сынып-Васильева Дарья
8 сынып-Котенко Наталья
9 сынып - Кусаинова Диляра
Белсенді жасақтар.
Жасақ Президенті - Хусаинова Диляра
Ту Ұстаушы-Майер Николай
Білім комитеті - Бикбаева Аружан
Мәдениет комитеті-Котенко Наталья,
СӨС насихаттау комитеті-Майер Николай
Еңбек комитеті-Бондаренко Ярослав
"Экос" Фракциясы-Васильева Дарья
2.ҚАУЛЫ ЕТТІ:
2.1. "Жас Ұлан" БДҰ-ның жұмыс жоспарын бекіту»
Тәлімгер:____________/Райнгардт В./
Мәжіліс хат № 2
«Жас Ұлан» балалар ұйымы мәжілісі
14 қараша 2017-2018 оқу жылы.
Протокол №1
Заседания ДО « Жас Ұлан»
от 14 ноября 2017-2018 учебного года
Күн тәртібі:
1. Активті оқыту (сынып жетекшілері)
1Тыңдалды:
1.1 бірінші мәселе бойынша білім комитеті Бибаева Аружан тыңдады . Ол сынып активінің үлгерім қорытындыларымен таныстырды.
Бесінші сыныпта сынып жетекшісі Жабелов Батырхан бірінші тоқсанды жақсы аяқтады.
Алтыншы сыныпта сынып жетекшісі Васильева Дарья.Бірінші тоқсанды жақсы аяқтады.
Сегізінші сыныпта сынып жетекшісі Наталья Котенко бірінші тоқсанды үштікпен аяқтады.
Тоғызыншы сыныпта сынып жетекшісі Хусаинова Диляра бірінші тоқсанды жақсы аяқтады.
2.ҚАУЛЫ ЕТТІ:
2.1. Сынып ұжымдарының үлгеріміне бақылау жүргізу
Вожатый:____________/Райнгардт В./
Мәжіліс хат № 3
«Жас Ұлан» балалар ұйымы мәжілісі
5 қантар 2017-2018 оқу жылы.
Протокол №3
Заседания ДО « Жас Ұлан»
от 5 января 2017-2018 учебного года
Күн тәртібі:
1. Активті оқыту (сынып жетекшілері)
2. Екінші жартыжылдыққа мақсаттар мен міндеттерді анықтау.
1. Тыңдалды:
1.1 бірінші мәселе бойынша білім комитеті Аяжан Бибаеваны тыңдады . Ол сынып активінің екінші тоқсандағы үлгерім қорытындыларымен таныстырды.
Алтыншы және сегізінші сыныпта сынып жетекшісі Дильназ Құсайынова . Екінші тоқсанды өте жақсы аяқтады.
Жетінші сыныпта сынып жетекшісі Хусаинова Диляра. Екінші тоқсанды жақсы аяқтады.
Тоғызыншы сыныпта сынып жетекшісі Майер Никита. Екінші тоқсанды жақсы аяқтады.2.ВЫСТУПИЛИ:
2.2. По второму вопросу выступила вожатый, ознакомила с планом работы на второе полугодие.
2.ҚАУЛЫ ЕТТІ:
2.1. Жұмыс жоспары бекітілсін екінші жарты жылдығына арналған
Вожатый:____________/Райнгардт В./
№2 отырыс
Күн тәртібі:
1.Активті оқыту (сынып жетекшілері)
2. Жұлдыз " МДҰ-ға оқуға түсуге ниет білдірген оқушылардан өтініштерді қарау»
Бірінші мәселе бойынша білім комитеті Құсайынов Эльмираны тыңдады. Ол сынып активінің үлгерім қорытындыларымен таныстырды.
Бесінші сыныпта сынып жетекшісі Райнгардт Артем жақсы оқиды. Бірінші тоқсанда жақсы болды.
Алтыншы сыныпта сынып жетекшісі Антонов Захар. Бірінші тоқсанды математикадан бір үштікпен аяқтады. Уәде бой көтеруі.
Жетінші сыныпта сынып жетекшісі Жақия Төле би. Бірінші тоқсанды қанағаттанарлық деңгейде аяқтады
Сегізінші сыныпта сынып жетекшісі Маер Оксана. Бірінші тоқсанды қанағаттанарлық деңгейде аяқтады
Тоғызыншы сыныпта сынып жетекшісі Жакия Мәди. Бірінші тоқсанды жақсы аяқтады.
Екінші мәселе бойынша "Жұлдыз" қатарына қосылғысы келетін оқушылардан 5 сынып оқушыларынан өтініштер қаралды: Райнгардт Артем, Райнгардт Денис, Бутнар Евгений. 6 сынып оқушыларынан: Михнович Андрей, Кенесов Ерлан, Жабелова Марал, Антонова Анна, Елисеев Андрей, Антонов Захара, Октябрь Рахат, Федоренко Виктория, Чепенко Владимир, Сәрсембаев Азамат.
Шешім қабылданды: қабылдауға қатарына ДЕЙІН " Жұлдыз келесі оқушылар:
1.Бутнара Е.
2.Рингардта А.
3.Рейнгардта Д.
4.Антонова Анна.
5. антонова З.
6. Елисеева А.
7. Жабелов М.
8.Кеңесова Е.
9. Михнович А.
ДК үйлестірушісі_______________/ Райнгардт в./
Республикалық қоғамдық бірлестігі «Жас Ұлан»
бірыңғай балалар мен жасөспірімдер ұйымына
екінші толқын оқушылардың қабылдануын өткізудің
тұжырымдамасы
Негізгі мақсаты
«Жас Ұлан» ұйымының негізгі мақсаты оқушылардың қоғамдық әлеуметтік, танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Міндеттері:
- мектеп оқушыларының әлеуметтік тәжірибелерін байыту және дамыту, әлеуметтік-танымдық бастамаларды жүзеге асыру;
- мектептің тәрбиелік әлеуетін жүзеге асыру.
Өткізілу орнын безендіру талаптары:
1.Мемлекеттік рәміздер (Қазақстан Республикасының туы, елтаңбасы).
2.Мерекелік безендірулер (шарлар, гүлдер және т.б.)
3.«Жас Ұлан» белгісі бейнеленген баннер.
Қатысушылар:
Барлық (қалалық, аудандық, облыстық) мектеп оқушылары, әкімшілік өкілдері, Маслихат депутаттары, соғыс және еңбек ардагерлері, бұқаралық ақпарат құралдарының өкілдері, ата-аналар.
Қабылдауды өткізу талаптары:
«Жас Ұлан» қатарына қабылдауды өткізу Әкіммен (аудан, қала, облыс), сонымен қатар өңірлердің танымал адамдарымен, құрметті азаматтармен, жастар ұйымының көшбасшыларымен жүзеге асады.
«Жас Ұлан» ұйымына қабылданатын оқушыларға
қойылатын талаптар:
1.Облыстық, қалалық және аудандық олимпиадада орын алған жеңімпаздар.
2. Облыстық, қалалық және аудандық ғылыми-практикалық конференцияда орын алған жеңімпаздар.
3. Облыстық, қалалық және аудандық спорттық жарыстарының жеңімпаздары.
4. Республикалық,облыстық және қалалық шығармашылық байқаулардан орын алған жеңімпаздар.
5. Мектептегі өзін-өзі басқару органдарының көшбасшылары.
«Жас Ұлан» төсбелгісі
Салтанатты рәсімді өткізудің сценарий жобасы
Өтетін орын ҚР мемлекеттік рәміздерімен безендіріледі. «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының таңбасы баннерге бейнеленіп, ілінеді.
Шақырылатын қонақтар: соғыс және еңбек ардагерлері, танымал қоғам қайраткерлері, Парламент және мәжіліс депутаттары.
Жүргізушілер салтанатты рәсімнің басталуын хабарлайды.
Қазақстан Республикасының әнұраны орындалады.
Өтетін орынға салатанатты түрде (салтанатты әуен ойнайды) «Жас Ұлан» қатарына қабылданатын оқушылар шақырылады.
Патриоттық ән ойнайды (Мысалы: «Атамекен», «Елім менің» «Саржайлау» және т.б.).
Жүргізушілер: «Біз ...»
Оқушылар қолдау көрсетеді: «Жас Ұлан»
Жүргізушілер: - ұранымыз
Оқушылар қолдау көрсетеді: «Қазақстан – Нұрсұлтан – Жас Ұлан» - 3 рет.
Патриоттық ән ойнайды.
Жүргізушілер ең үздік 20 оқушыны шақырады. (Әрбір «Жас Ұланға» қабылданатын оқушыны жеке таныстырып, Республикалық, облыстық, қалалық, аудандық олимпиадаларда, спорттық жарыстарда, конференцияларда, шығармашылық байқауларда алған орындарын хабарлау).
Жүргізушілер танымал қонақтарды «Жас Ұлан» ұйымына оқушыларды қабылдауға шақырады.
«Жас Ұлан» ұйымына қабылданушыларға төсбелгілерді және галстуктерді табыстау рәсімін: Облыс, аудан әкімдері, Еңбек және соғыс ардагерлері, Мәдениет қайраткерлері, облыс Маслихатының бас хатшысы т.б. белгілі тұлғалар жеке-жеке ең үздік 20 оқушыға табыстайды.
Ал жастар ұйымдарының көшбасшылары қалған оқушыларды марапаттайды.
Марапаттаудан кейін «Жас Ұланның» 1 мүшесі ант береді, қалғандары «Ант етеміз, ант етеміз, ант етеміз» деп 3 рет қайталайды.
Әкім «Жас Ұлан» мүшелерін құттықтап, жолдарына сәттілік тілейді және «Жас Ұланның» жаңа мүшелеріне естелік сыйлықтар табыстайды.
«Жас Ұланның» әнұраны орындалады және «Жас Ұланның» туы көтеріледі.
Қошемет көрсетіледі.
«Жас Ұлан» қатарына қабылдау салтанатты рәсімінің аяқталғанын хабарлайды.
Шараның ұзақтығы 40 минут.
Жастар саясат департаментінің
директоры: М. Кожахмет
Цель приема в «Жас Ұлан»:
повышение общественной социальной, познавательной и творческой активности школьников.
Задачи:
- реализация социально-значимых инициатив, обогащение и развитие социального опыта учащихся школ;
- реализация воспитательного потенциала школ.
.
Требования к оформлению места проведения:
Участники:
Все школьники (района, города, области), представители акиматов, депутаты Маслихатов, ветераны войны и труда, почетные граждане, представители СМИ, общественность и родители.
Требования к процессу приема:
Прием в ряды «Жас Ұлан» будет осуществлен Акимом (района, города, области), а также почетными гражданами, известными личностями региона, лидерами молодежных организации.
Требования к школьникам, принимаемым в ряды «Жас Ұлан»
Значки «Жас Ұлан»
Примерный сценарий проведения торжественной церемонии
Зал оформлен торжественно государственными символами и атрибутами «Жас Ұлан» (Флаг Республики Казахстан и баннеры с символикой «Жас Ұлан»).
Приглашаемые гости: ветераны войны и труда, видные общественные деятели, депутаты Парламента и маслихатов.
Ведущие объявляют о начале торжественной церемонии.
Исполняется Гимн Республики Казахстан (1 куплет с припевом).
В зал в торжественной обстановке (играет торжественная музыка) приглашаются школьники, принимаемые в ряды «Жас Ұлан».
Звучит патриотическая песня (Например: «Атамекен» «Елім менің» «Саржайлау» и т.д.).
Ведущие: «Біз ...»
Школьники скандируют: «Жас Ұлан»
Ведущие: - ұранымыз
Школьники скандируют: «Казахстан – Нурсултан – Жас Ұлан» - 3 раза.
Звучит патриотическая песня.
Ведущие приглашают самых лучших 20 школьников (школьники приглашаются по одному с оглашением всех их достижений).
Ведущие приглашают почетных гостей для приема школьников в ряды «Жас Ұлан».
Гости (Аким, председатель Совета ветеранов, общественные деятели, почетные граждане и т.д.) надевают галстуки и значки 20 самым лучшим школьникам.
А лидеры молодежных организаций награждают остальных школьников.
После вручения 1 член «Жас Ұлан» дает клятву, остальные хором повторяют 3 раза слова: «Клянемся, клянемся, клянемся».
Аким поздравляет членов «Жас Ұлан», дает напутсвие и вручает памятные подарки новым членам «Жас Ұлан».
Звучит гимн «Жас Ұлан» и поднимается флаг «Жас Ұлан».
Аплодисменты.
Ведущие объявляют о завершении торжественной церемонии приема в ряды «Жас Ұлан».
Общее время мероприятия: не более 40 минут.
Директор
департамента молодежной политики М. Кожахмет
|
|
Республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымы мүшелерінің
АНТЫ
Мен, ____________________, Республикалық бірыңғай «Жас Ұлан» балалар мен жасөспірімдер ұйымының қатарына кіре отырып:
Өз Отаным – Қазақстан Республикасының патриоты болуға;
Мемлекеттік рәміздерді құрметтеуге, дәріптеуге;
Туған елім, жерім, Отанымды мақтаныш етуге;
Ата-анамды қадірлеуге;
Үлкенге құрмет, кішіге ізет көрсетуге;
Білімге табандылықпен ұмтылуға;
Салауатты өмір салтын ұстануға;
Табиғатты аялауға;
«Жас Ұлан» Ережесін бұлжытпай сақтауға және оны өз достарымнан талап етуге ант етемін.
Біздің жерлестеріміздің даңқты ерлігі өнегесі негізінде ерлікке үйренуге жәнеОтанға шексіз қызмет етуге салтанатты түрде
АНТ ЕТЕМІН, АНТ ЕТЕМІН, АНТ ЕТЕМІН!
Туған Отанымызды мақтаныш етумен бірге, оның мақтан тұтар ұландары болуға ұмтылу – сіздердің перзенттік парызыңыз.
Н.Ә Назарбаев
Біздің басты құндылығымыз –Тәуелсіз Отанымыз.
Н.Ә Назарбаев
Туған елің дәулетті , туған жерің сәулетті болса, сендер де әулетті, әлеуетті боласыңдар.
Н.Ә Назарбаев
Өз Отаның - бұл дүниедегі жәннәтің мен шуағың. Сондықтан білімдерің мен қайрат-жігерлеріңді өз елдеріңнің мүддесіне жұмсаңдар.
Н.Ә Назарбаев
Мен сендерге еліміздің тұғырлы ұрпағы, тамаша кәсіп иесі, адал патриоты болады деп үміт артамын. Сендерді мақтан ететіндей болайық, жас достар!
Н.Ә Назарбаев
Біздің ел – Қазақстан,
Болашағы – Жас Ұлан!
Отаным – менің жүрегім.
Мы – будущее Независимого Казахстана!
Мои успехи – успехи моей родины.
Жас ұландар әні
Әні мен сөзін жазған
Ұ. Ж. Жаналиева
Біз ұланы қазақ елінің
Туған жерін, сүйген Отанын.
Әке жолын, ана мейірімін,
Бойға жиған қасиетін.
Қайырмасы:
Жас ұлан, қалыспа!
Қырандай қарышта.
Еліміздің абройын
Асқақтатып әлемге
Нық ұстайық байрағын!
Көп білуге ұмтыламыз
Өнер, білім, ғылымға.
Кеудемізде ар мен намыс
Жетелейді бізді алға.
Қайырмасы:
Жас ұлан, қалыспа !
Қырандай қарышта.
Еліміздің абройын
Асқақтатып әлемге
Нық ұстайық байрағын!
К нам из Америки далекой,
Когда-то тыкву завезли,
Теперь готовим с подоплекой,
Из тыквы лучшие хиты.
Пюре, нектар, и запеканку,
Икру, и кашу, и салат,
А, можем сделать и новинку,
Отведать тыкву каждый рад.
Тыква – это ягода, вот как! Считается, что крупнее её плода не бывает. Тыква годится не только в пищу, но и для приготовления различной посуды. Кожура её настолько тверда и прочна, что из нее в старые времена делали посуду. До сих пор в Молдавии используют тыкву, как сосуд, в котором солят огурцы.
А все дети знают, что тыква – это карета для Золушки из одноименной сказки Шарля Перро. Скорее всего, великий сказочник знал, насколько прочна кожура тыквы, что предложил фее-волшебнице в качестве материала для кареты именно тыкву.
Тыква – полезный продукт, она удивительно богата ценными веществами. Содержит белки, жиры, углеводы, минеральные компоненты: калий, кальций, магний, витамины. Эта гигантская ягода — чемпион по содержанию фолиевой кислоты – хорошего стимулятора роста. Этот продукт отлично подходит для питания детей, начиная с шести месячного возраста, и, конечно, взрослых.
Цели и задачи работы с одаренными детьми.
1. Выявление одарённых детей.
2. Создание условий для оптимального развития одаренных детей.
Задачи:
- знакомство учителя с приемами целенаправленного педагогического наблюдения, диагностики;
- проведение различных внеурочных конкурсов, интеллектуальных игр, олимпиад, позволяющих учащимся проявить свои возможности;
- предоставление возможности совершенствовать способности в совместной деятельности со сверстниками, научным руководителем через самостоятельную работу.
Стратегия работы с одаренными детьми
Успешность работы с одаренными детьми во многом зависит от того, как организована работа с этой категорией учащихся в начальной школе.
При выявлении одаренных детей учитываются их успехи в какой- либо деятельности: учебной, художественной, физической и др.
Этот этап (1-4 год обучения) характеризуется тем, что дети охотно осваивают навыковое содержание учения под руководством учителя и самостоятельно. На этом этапе очень важно организовать урочную и внеурочную деятельность как единый процесс, направленный на развитие творческих, познавательных способностей учащихся, предложить такое количество дополнительных образовательных услуг, где бы каждый ученик мог реализовать свои эмоциональные, физические потребности.
Урочная и внеурочная деятельность должна строиться таким образом, чтобы учащийся мог проявить свои возможности в самых разных сферах деятельности. Это важно как источник приобретения новых знаний и нового опыта, и должно служить основой для трансформации этих знаний в другие сферы деятельности в классах.
Важным фактором, влияющим на развитие одарённых учащихся и на выявление скрытой одарённости и способностей, является система внеклассной воспитательной работы в школе.
Условия успешной работы с одаренными учащимися.
Осознание важности этой работы каждым членом коллектива и усиление в связи этим внимания к проблеме формирования положительной мотивации к учению.
Создание и постоянное совершенство методической системы работы с одаренными детьми.
Учитель должен быть:
- увлечен своим делом;
- способным к экспериментальной, научной и творческой деятельности;
- профессионально грамотным;
- интеллектуальным, нравственным и эрудированным;
- проводником передовых педагогических технологий;
- психологом, воспитателем и умелым организатором учебно-воспитательного процесса;
- знатоком во всех областях человеческой жизни.
Формы работы с одаренными учащимися.
- творческие мастерские;
- групповые занятия по параллелям классов с сильными учащимися;
- кружки по интересам;
- конкурсы;
- интеллектуальный марафон;
- участие в олимпиадах;
- работа по индивидуальным планам;
- научно-исследовательские конференции.
Дарынды балалармен жұмыстың мақсаттары мен міндеттері.
1. Дарынды балаларды анықтау.
2. Дарынды балалардың оңтайлы дамуына жағдай жасау.
Міндеттері:
- мұғалімді мақсатты педагогикалық бақылау, диагностика әдістерімен таныстыру;
- оқушыларға өз мүмкіндіктерін көрсетуге мүмкіндік беретін түрлі сабақтан тыс конкурстар, зияткерлік ойындар, олимпиадалар өткізу;
- өз бетінше жұмыс жасау арқылы құрдастарымен, ғылыми жетекшімен бірлескен іс-әрекеттегі қабілеттерін жетілдіруге мүмкіндік беру.
Дарынды балалармен жұмыс істеу стратегиясы
Дарынды балалармен жұмыс істеудің сәттілігі көбінесе бастауыш сынып оқушыларының осы санатымен жұмыс қалай ұйымдастырылғанына байланысты.
Дарынды балаларды анықтау кезінде олардың кез - келген іс-әрекеттегі жетістіктері ескеріледі: оқу, көркемдік, физикалық және т. б.
Бұл кезең (1-4 жылдық оқу) балалардың мұғалімнің басшылығымен және өз бетінше оқу мазмұнын игеретіндігімен сипатталады. Бұл кезеңде оқушылардың шығармашылық, танымдық қабілеттерін дамытуға бағытталған біртұтас процесс ретінде сабақ пен сабақтан тыс жұмыстарды ұйымдастыру, әр оқушы өзінің эмоционалды, физикалық қажеттіліктерін жүзеге асыра алатын қосымша білім беру қызметтерін ұсыну өте маңызды.
Сабақ және сабақтан тыс іс-шаралар оқушы өз мүмкіндіктерін әр түрлі қызмет салаларында көрсете алатындай етіп құрылуы керек. Бұл жаңа білім мен жаңа тәжірибе алудың қайнар көзі ретінде маңызды және осы білімді сыныптардағы басқа қызмет салаларына айналдыруға негіз болуы керек.
Дарынды оқушылардың дамуына және жасырын дарындылық пен қабілеттерді анықтауға әсер ететін маңызды фактор-бұл мектептегі сыныптан тыс тәрбие жүйесі.
Дарынды оқушылармен табысты жұмыс істеу шарттары.
Ұжымның әр мүшесінің бұл жұмыстың маңыздылығын түсінуі және осыған байланысты оқуға деген оң уәжді қалыптастыру мәселесіне назар аудару.
Дарынды балалармен жұмыстың әдістемелік жүйесін құру және үнемі жетілдіру.
Мұғалім болуы керек:
- өз ісіне құмар;
- эксперименттік, ғылыми және шығармашылық қызметке қабілетті;
- кәсіби сауатты;
- зияткерлік, адамгершілік және Эрудит;
- озық педагогикалық технологиялардың жолсерігі;
- психолог, тәрбиеші және оқу-тәрбие үдерісін шебер ұйымдастырушы;
- адам өмірінің барлық саласында білуші.
Дарынды оқушылармен жұмыс түрлері.
- шығармашылық шеберханалар;
- күшті оқушылармен сынып параллельдері бойынша топтық сабақтар;
- қызығушылық үйірмелері;
- байқаулар;
- зияткерлік марафон;
- олимпиадаларға қатысу;
- жеке жоспарлар бойынша жұмыс;
- ғылыми-зерттеу конференциялары.
«Бекітемін»
Мектеп директоры:__________/Власенко Е.А./
2013 – 2014 оқу жылындағы Акимовка негізгі мектебінің
«ЖАС ҰЛАН» балалар ұйымының жұмыс жоспары.
р/с №
|
Іс-шараның атауы
|
Өткізу мерзімі
|
Жауапты мұғалімдер
|
1 |
1. №1 отырысы: 1) I жартыжылдық жұмыс жоспарының талқылауы 2)Сынып көшбасшылары, сынып ұжымдарының сайлауы 2. « Тілдер күніне» арналған жалпы мектеп іс- шарасына қатысу. 3. « Есіктерімізге Күз келіп соғып тұр» сыныптан тыс іс – шарасына қатысу 4. |
қыркүйек |
БҰ үйлестіруші Президент Білім бойынша комитет Сынып көшбасшылары |
2 |
|
қазан |
БҰ үйлестіруші Сынып көшбасшылары « Оралым» штабы БҰ мүшелері |
3 |
1.№2 отырысы 1. I тоқсанның қорытындысы бойынша білім комитетінің есебі 2. «ЖАС ҰЛАН» БҰ –на түсу жөнінде оқушылардың өтініштерін қарастыру 3. «ЖАС ҰЛАН» БҰ-ның қатарына қабылдауына арналған салтанатты жиынға дайындық. |
қараша |
БҰ үйлестіруші Баспасөз орталығы |
4 |
1.« Тәуелсіздік күніне» арналған іс – шараларға қатысу. 2. Жаңа жылдық мерекесінеқатысу (залдың безендірілуі, жаңа жылдық газеттердіңшығарылуы) |
желтоқсан |
БҰ үйлестіруші Сынып көшбасшылары Баспасөз орталығы |
5 |
№3 отырысы 1.II жартыжылдық жұмыс жоспарының талқылауы 2. II тоқсанның қорытындысы бойынша білім комитетің есебі
|
қантар |
БҰ үйлестіруші Президент БҰ мүшелері Білім бойынша комитет |
6 |
« Көктемгі қөңіл» көрмесіне дайындық
|
ақпан |
БҰ мүшелері |
7 |
«8 Наурыз» жалпы мектеп іс – шарасына қатысу |
наурыз |
БҰ мүшелері |
8 |
« Наурыз мейрамына» арналған жалпы мектеп іс- шарасына қатысу |
наурыз |
Сынып көшбасшылары БҰ мүшелері |
9 |
« Әзіл күнін» өткізуі |
сәуір |
БҰ үйлестіруші « Оралым» штабы
|
10 |
« Пионерияның туған кұні» мейрамын өткізуіне дайындық |
сәуір |
БҰ үйлестіруші Президент « Оралым» штабы
|
11 |
« 1 Мамыр – ҚР халықтарының бірлік күні» жалпы мектеп іс –шарасын өткізуіне дайындық |
мамыр |
БҰ үйлестіруші « Оралым» штабы
|
12 |
«9 Мамыр – Жеңіс күні» жалпы мектеп іс – шарасына қатысу. |
мамыр |
Сынып көшбасшылары БҰ мүшелері |
13 |
« Пионерия күніне» арналған салтанатты жиын |
мамыр |
БҰ үйлестіруші
|
14 |
« Соңғы қоңырау» мерекесіне қатысу |
мамыр |
Президент Сынып көшбасшылары
|
15 |
« Балаларды қорғау күнін» өткізуіне қатысу |
маусым |
БҰ үйлестіруші Сынып көшбасшылары
|
16 |
№4 отырысы |
маусым |
БҰ үйлестіруші Президент Сынып көшбасшылары
|
БҰ үйлестіруші_______________/Райнгардт В.Г/