"Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Акимовка ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Акимовка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области" 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Акимовка негізгі мектебінің 2020-2021 оқу жылының бірінші жартыжылдығындағы тәрбие жұмысын талдау

Мектептің тәрбие жүйесінің жағдайы туралы ақпарат

«Акимовка негізгі мектебі» ММ

Оқушылардың жалпы саны-29. Мектепалды – 3, 1 сынып - 4, 3 сынып – 3, 4 сынып-4, 5 сынып-6, 7 сынып-3, 9 сынып-1

Оқыту тілі-орыс

Райнгардт Валентина Григорьевна-тәлімгер

Мектептің тәрбие жүйесінің моделі.

Акимовка негізгі мектебіндегі тәрбие жұмысы "Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін жүзеге асыру негізінде құрылған.

Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері тәрбиенің әрбір бағыты "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі бағыттарын қамтитынын түсіну мен ұғынуға негізделеді.

Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері Төртінші өнеркәсіптік революцияның қазіргі заманғы әлемінде табысты бейімделу үшін экономиканың жаңа технологиялық тәртібіне бағдарланған адамгершілігі жоғары, білімді, бәсекеге қабілетті адами капиталды даярлауға негізделген мектептегі білім берудің кезең-кезеңімен оның жаңартылған мазмұнына көшуінің нысаналы бағыттарына, қағидаттары мен міндеттеріне негізделеді.

 Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері

Тәрбие жұмысының мақсаты:

«»Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында балаларды тәрбиелеу»

Тәрбие қызметінің 2020-2021 оқу жылына арналған міндеттері:

1) "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі бағыттары шеңберінде балаларды, жасөспірімдерді тәрбиелеу мазмұнын жаңартудың әлеуметтік маңыздылығын өзектендіру: бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімге табыну, Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы, Сананың ашықтығы шеңберінде;

2) оқыту мен тәрбиелеуді дамытудың әлемдік үрдістерін (жаһандану, интернационалдандыру, кіріктіру, ізгілендіру, компьютерлендіру, цифрландыру, SMART - және STEM білім беру), тәрбиелеу саласындағы педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін, тәрбиелеудің қазіргі заманғы шетелдік және отандық Тұжырымдамаларының негізгі ережелерін, ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып," Рухани жаңғыру " бағдарламасының негізгі индикаторлары шеңберінде тәрбиенің жаңартылған мазмұнының мақсаттарын, міндеттерін айқындау; ;

3) қазіргі заманғы басым жалпыадамзаттық, ұлттық және этномәдени құндылықтар негізінде тұтас тәрбие процесінде білім алушылар мен олардың отбасыларының, мектептің, мемлекеттің, балалардың азаматтық қоғамының қоғамдық ұйымдарының және білім алушы тұлғасының бірлескен іс-қимылын қамтамасыз ету;

4) балалар мен жастарды тәрбиелеу мазмұнында қазіргі заманның реалияларымен ықпалдасу жүйесін, сондай-ақ нақты әлеуметтік-маңызды нәтижеге негіз болатын іс-әрекеттік компонентті, балалар мен жастардың әлеуметтік бастамаларын күшейту

Іске асырудың негізгі тетіктері: Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері тәрбие процесін, әлеуметтік әріптестікті нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық қамтамасыз ету үшін негіз болып табылады.

Мектеп тақырыбы: "шығармашылыққа және өзін-өзі анықтауға қабілетті адамгершілік, зияткерлік, дені сау тұлғаны дамыту»

Мектептің әдістемелік тақырыбы: "денсаулықты сақтайтын оқыту мен тәрбиелеу шығармашылыққа және өзін-өзі анықтауға қабілетті зияткерлік және адамгершілік, дені сау тұлғаны дамыту құралы ретінде»

Тәрбие қызметінің мазмұны тәрбие жұмысының бағыттарына сәйкес жүргізіледі:

1) Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;

2) рухани-адамгершілік тәрбие;

3) ұлттық тәрбие;

4) отбасылық тәрбие;

5) Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;

6) Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;

7) Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;

8) дене тәрбиесі, салауатты өмір салты

   Тәрбие мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері Білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақыт кезінде жүзеге асырылады.

Бірінші бағыт-қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.

Мақсаты: жаңа заманауи қоғамда өмір сүруге қабілетті патриот пен азаматты; жеке тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, олардың балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайындығын қалыптастыру.

Сынып сағаттары штаттық режимде, ал қалған сыныптан тыс іс-шаралар қашықтықтан өткізілді.

Осы бағыт бойынша бірінші жартыжылдық кезеңінде келесі іс-шаралар өткізілді: Білім күні, бірінші сабақ "Мен өз елімнің патриотымын" (1-9кл.), "Конституция күні"сынып сағаттары(1-9кл.), "бала кезіндегі заң"сынып сағаты(3,4,сынып), "ҚР Тілдер күні"сынып сағаттары(1-9кл.), "Адал Ұрпақ" клубы жұмысының іс-шаралары (жеке жоспарға сәйкес), Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күніне байланысты Тәуелсіз Қазақстанның құндылықтарын ілгерілету іс-шаралары (жеке жоспарға сәйкес).)

Іс-шаралар қашықтықтан өткізілді. "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық патриоттық идеясын іске асыру бойынша іс-шаралар: "ҚР Тәуелсіздік күні(3-9 сынып), "мемлекеттік рәміздердің пайда болу тарихы"(7,9 сынып), "ҚР Мемлекеттік рәміздері"(3-9 сынып), "Менің Республикам тәуелсіз және гүлденген"(3,4 сынып), "Менің Қазақстаным!"(6 сынып), "Қазақстан – менің туған өлкем"(5 сынып), "Тәуелсіз менің Қазақстаным!"(3,4 сынып)," ҚР Мемлекеттік рәміздері " (5 сынып.)

  "Зорлық-зомбылықсыз 16 күн "акциясы бойынша іс-шаралар өткізілді

5-9 сынып оқушылары арасында орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі В. Г. Райнгардт "Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз әлемді қалай құруға болады?»,

сынып сағаты " Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз!"(5 сынып), "Балаларға қатысты зорлық-зомбылық!"(6 сынып), "Біз өзіміздің мәселелеріміз туралы"(7,9 сынып.)

"Қатыгездіксіз және зорлық-зомбылықсыз балалық шақ" ақпараттық науқанын өткізу бойынша іс-шаралар өткізілді(3-9 сынып) (жоспарға сәйкес), "Бала құқықтары" (6 сынып), "Жасөспірім және заң" дөңгелек үстелі (7,9 сынып), "Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясының парақтары бойынша" әңгімелесу(3,4 сынып), "қайғыдан қалай сақтану керек" әңгімелесу(7,9 сынып), "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" әңгіме(7,9 сынып), "Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық"сынып сағаты(6 сынып) т. б.

Сондай-ақ, "Менің Қазақстаным" суреттер конкурсы, "Менің тұңғыш Президентім" тақырыбында эссе өткізілді»

Екінші бағыт-рухани-адамгершілік тәрбие.

Мақсаты: қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілетін тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық қағидаттарын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қалыптастыру.

Осы бағыт бойынша келесі іс-шаралар өткізілді: "Мектепке жол" қайырымдылық іс-шарасы, "Отбасы күні", "Достық пен достар туралы" сынып сағаты (3,4 сынып), "Әдеті бойынша мейірімді болу керек" сынып сағаты (3,4 сынып), "Рухани байлық деген не?"(6кл.), "Мейірімділік әлемді құтқарады" (7,9 кл.), "Менің отбасым" өлеңдер байқауы (3-4 кл.), "Атам мен әжем жақсы" фотоконкурсы, " Әжем мен атам бірге..."(3-4кл.)," Менің отбасым "(5кл.) эссе,

" Қарттар күні", "Жаңа жыл" жалпы мектептік қашықтықтан іс-шаралар, тақырыптық сынып сағаттары "Жаңа жыл қақпада!"(1-9кл.),

Үшінші бағыт - ұлттық тәрбие.

Мақсаты: тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана мен мемлекеттік тілге, қазақ халқының, Қазақстан Республикасының этностары мен этникалық топтарының мәдениетіне деген құрметке бағдарлау.

Келесі іс-шаралар өткізілді:

ҚР Тілдер күніне арналған іс-шаралар (жеке жоспарға сәйкес) қашықтықтан өтті. "Тілім менің досым"(6 сынып), "Қазақстан – менің туған өлкем"(7,9 сынып), "Тәуелсіз менің Қазақстаным!"(5кл.), "ҚР Мемлекеттік рәміздері"(5кл.), "ҚР рәміздері" (7,9 кл.)

Төртінші бағыт - Отбасылық тәрбие.

Мақсаты: ата-аналарды ағарту, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін арттыру.

Осы бағыт бойынша бірінші жартыжылдық кезеңінде мынадай іс – шаралар өткізілді: "Әкем, анам, мен-тату отбасы" фотоколлажы "Отбасы және отбасылық дәстүрлер" сынып сағаттары(6,8 сынып), "Менің өмірімдегі отбасы"(5 сынып), "Менің отбасым" әңгімесі(7,9 сынып),"Музыкалық микс" қашықтық конкурсы, "Отбасы, осы сөзде қаншалықты көп"әңгімесі(1 сынып), "Отбасы және сен"(3,4 сынып) және т. б.

  Бесінші бағыт-Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, тұлғаның экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту

Экологиялық білім мен экологиялық мәдениетті өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің тиімді құралы ретінде пайдалану, сондай-ақ экологиялық жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіру және экологиялық жұмыстың практикалық дағдыларын дағдыландыру мақсатында мектепте оқу жылының ағымдағы кезеңінде оқушылар арасында экологиялық жұмыс жүргізілді.

Қыркүйек айында мектеп ауласын және оған іргелес аумақты жапырақтардан тазарту үшін экологиялық қону жүргізілді.

Мектепте "экологиялық хабаршы" басылымына жазылу ұйымдастырылды"

Мектепте натуралистік экскурсиялар жүйелі түрде белгілі бір ретпен, оқу бағдарламасының тақырыбына және сыныптан тыс жұмыстарға сәйкес жыл мезгілдеріне сәйкес өткізіледі. Бұл бағытта барлық дерлік натуралистік экскурсиялар адам – табиғат – Қоғам жүйесіндегі процестер туралы оқушылардың хабардарлығын ашу мақсатында жан-жақты болды.

Экологиялық тәрбие бойынша сынып сағаттары өткізілді: "Экос"(7,9 сынып), "Экология және біз"(5 сынып), "Экология және денсаулық"(3,4 сынып), "Табиғаттың ауыруы - біздің ауруымыз"(6 сынып).

Табиғатта өзін-өзі ұстау ережелері және "Айналамыздағы әлем"(3,4 сынып), "Біз табиғатты жақсы көреміз"(5кл.)

Бастауыш сынып оқушылары арасында экологиялық тақырыптарға суреттер конкурсы өткізілді.

Мектеп дәстүрлі түрде қазан айында өтетін күзгі мерекені атап өтеді. Балалар бұл мерекеге үлкен қызығушылықпен дайындалуда: олар табиғи материалдардан, көкөністерден, жемістерден қолөнер жасайды, салаттар дайындайды.

Сабақтарда және сыныптан тыс жұмыстарда әлемді тану, жаратылыстану, биология, география, орыс тілі мен әдебиеті, химия, бейнелеу өнері бойынша балалар экологиялық жұмыстың теориялық және практикалық дағдыларын алады.

Мектепте экология бойынша стендтер безендірілді.

Еңбек тәрбиесі бойынша келесі іс-шаралар өткізілді: сынып сағаттары: сынып сағаты "жаңа уақыт –жаңа мамандықтар"(7,9 сынып), "Біз таңдайтын жолдар" (6 сынып), "Мұғалімдер күніне" құттықтау (5-9 сынып), сынып сағаты "Мұғалімдер күнімен, қымбатты мұғалімдер!"(3,4 сынып), сынып сағаты

"Мұғалім, сіздің атыңыздың алдында..."(7,9 сынып) және т. б.

Алтыншы бағыт-Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

Мақсаты: интеллектуалды мүмкіндіктерді, көшбасшылық қасиеттерді және әр адамның дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетті дамытуды қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру. Келесі іс-шаралар өткізілді:"Интеллектуалды ринг "(6кл.),"Ғаламтор –дос және көмекші "(5кл.),"Жол қозғалысы ережелері елінде" сағат  сыныбы (3,4 кл.), ойын, "Айналамыздағы әлем" викторинасы(9кл.), " Ақылдылар " зияткерлік ойыны(3,4 кл.), ТБ бойынша әңгімелер, мектеп және аудандық пәндік олимпиадаларға қатысу.

Жетінші бағыт - көп мәдениетті және көркем-эстетикалық.

Мақсаты: жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның өнер мен шындықтағы эстетикалық объектілерді қабылдауға, игеруге, бағалауға дайындығын дамыту, білім беру ұйымдарында көп мәдениетті орта құру. Осы бағыт бойынша келесі іс-шаралар өткізілді: Қазақстан халқының Тілдер күні(жеке жоспар бойынша), "Күз алма иісін сезеді"әңгімесі(3,4 сынып), "Біз адамдар арасында өмір сүреміз" әңгімесі (7,9 сынып)," Менің құндылықтарым"әңгімесі(6 сынып), "Сөйлесе аламыз ба" әңгімесі (5 сынып), өлеңдер байқауы, фотоконкурстар.

Сегізінші бағыт-дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

Мақсаты: салауатты өмір салты дағдыларын сәтті қалыптастыру, физикалық және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтау мүмкіндігі үшін кеңістік құру.

Мектепте балалардың өмірі мен денсаулығын қорғауға көп көңіл бөлінеді.

Мектептің басты міндеттерінің бірі оқушылардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету болды. Қауіпсіз еңбек және оқу жағдайларын жасау, оқушылардың денсаулығы мен өмірін қорғау, жарақаттанудың алдын алу мәселелері білім беру мекемесінің күнделікті қызметінде орын тапты. Оқу жылының басында барлық оқушылармен кіріспе нұсқаулықтар өткізілді. Сынып жетекшілеріне, мұғалімдерге қауіпсіздік мәселелері бойынша әдістемелік көмек көрсетілді, олардың нұсқаулықтары ұйымдастырылды. Оқушыларды даярлауды мұғалімдер мен сынып жетекшілері барлық іс-шаралар басталар алдында: экскурсиялар, спорттық және оқу сабақтарын өткізу түрінде жүзеге асырды. Өртке қарсы жағдайды тиісті деңгейде ұстау бойынша шаралар жүзеге асырылды. Дәліздердің қабырғаларына эвакуациялау схемалары, қолдау қызметінің телефон нөмірлері бар стенд ілінген, өрт туындаған жағдайдағы іс-қимыл тәртібі айқындалған және зерделенген.

Біздің педагогикалық ұжымның бірінші кезектегі міндеті оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту болып табылады.

Жол-көлік оқиғасының алдын алу бойынша іс-шаралар (жеке жоспар бойынша), "Абайлаңыз, жол"әңгімесі(3,4 сынып), "Абайлаңыз, төмпешік!"(6кл.), сынып сағаты "Сақ Бол!"(5кл), зиянды заттарды: есірткіш, есірткі, темекі шегудің алдын алу шаралары. Бұл сынып сағаттары:"Болашақ менің қолымда "(7,9 сынып),"Есірткі –кісі өлтіру құралы "сағаты(6 сынып),"Өзіңді қалай сақтау керек" әңгімесі(6 сынып) Дүниежүзілік ЖҚТБ-мен күрес күніне арналған іс-шаралар (1-9 сынып), тұмау мен суықтың алдын алу туралы әңгіме.(3,4 сынып), "Біз таза өкпеміз үшін"әңгімесі (7,9 сынып), "Қауіпсіз мектеп ортасы" акциясы және т. б.

Ең маңызды әлеуметтік білім беру институттарының бірі-отбасы. Сынып жетекшісінің ата-аналармен жұмысы баланың мүддесі үшін отбасымен ынтымақтастыққа, тәрбиеге жалпы тәсілдерді қалыптастыруға, баланың жеке басын, оның психофизикалық ерекшеліктерін бірлесіп зерттеуге, оқуға, тәуелсіз азаматтың физикалық және рухани дамуына көмек ұйымдастыруға бағытталған. Сынып сағаттары мен қашықтықтан ата-аналар жиналыстары өткізілді. Жиналыстарда "ата-ана үлгісінің күші", "ересектер мен балалар", "Қауіпсіз ғаламтор", "Қауіпсіз орта" және т. б. қарым-қатынас сағаты өткізілді.  Мектепте "ЖасҰлан" балалар бірлестігі жұмыс істейді.

Бірлестіктің мақсаты: қазақстандық патриотизмді қалыптастыру, елдің мемлекеттік рәміздеріне, азаматтыққа, толеранттылыққа, балалар мен жасөспірімдердің рухани-адамгершілік, дене бітімі сау, әлеуметтік белсенді тұлғасын құрметтеу.

Мектепте "Құқық бұзушылықтың алдын алу туралы" ҚР Заңын жүзеге асыруға көп көңіл бөлінеді»

Мақсаты: моральдық және құқықтық нормаларды ескере отырып, қарым-қатынасқа түсу қабілетін қалыптастыру.

Тәрбиелік міндеттер:

- отбасындағы, мектептегі, қоғамдық орындардағы мінез-құлықтың нақты ережелері туралы білімді және оларды басшылыққа алу қабілеттерін қалыптастыру; - Адам құқықтары туралы түсініктерді қалыптастыру; - өзінің мінез-құлқын түсіндіру және өз іс-әрекеттері үшін жауап беру қабілетін қалыптастыру;

- мінез-құлық ережелерін бұзуға, қатыгездік, зорлық-зомбылық, әділетсіздік көріністеріне төзбеушілікті қалыптастыру; - адамгершілік жалпыадамзаттық құндылықтардың құқық нормаларымен байланысы туралы түсінікті қалыптастыру; - адам құқықтарын сақтау қажеттілігін түсіндіру қабілетін қалыптастыру;

- зорлық-зомбылық жағдайларында қорғау дағдыларын қалыптастыру

Біздің мектепте психолог жоқ, сондықтан сынып жетекшілері қиын балалармен жұмыс жасайды. Егер бала толықтай жұмыс істемесе, жалқау болады-ол да қиын. Қалыпты және сау мектеп оқушылары қалыпты тілек, қажеттілік, жұмыс әдеті болуы керек. Біздің мектепте мектеп бітірген балалар бар. Олар: Сарин Т. (4 сынып), Айтжанов Е. (3 сынып) олармен жеке жұмыс жүргізілді. Және олар есептен шығарылды.

Дәлелсіз себептермен жіберіп алған сыныптар бойынша балалар жоқ. Сынып жетекшілері тарапынан да, ата-аналар тарапынан да үнемі бақылау жүргізіледі. Кеш уақытта студенттердің серуендеуі байқалмады.

Мектепте суицидтің алдын алу бойынша жұмыстар жүргізілуде. Оқушылардың суицидтік көріністерінің алдын алу, дағдарыс кезінде балаларға уақытылы көмек көрсету бойынша жұмысты сынып жетекшілері жүргізеді және Қызылжар ОМ психологы оқушылар арасында әңгімелесу және тестілеу өткізеді. Оқушылардың, ата-аналар мен педагогтардың арасында суицидтің алдын алу бойынша мектепте жүргізілген жұмыс жеке тұлғаның психологиялық денсаулығын нығайту мен қолдауға және оқушылар ұжымында қолайлы психологиялық ахуал жасауға бағытталған. Өз-өзіне қол жұмсау және суицидтік көңіл-күй мен мінез-құлықтың алдын алу бойынша жұмыс жоспарына сәйкес сынып жетекшілері оқушылардың тәрбие жұмысы барысында "адам өмірінің құндылығы", "өмірдің мақсаттары мен мәні. Келесі іс-шаралар өткізілді: 6-сыныпта "Жақсылық жаса" сынып сағаты, 5-сыныпта "Жан сау болсын" әңгімесі, 7,9-сыныптарда "Кешіру-сүю дегенді білдіреді" әңгімесі, 6-сыныпта "Өмірде маған не байланысты" сынып сағаты және т. б.

Мектепте діни экстремизмнің алдын алу бойынша жұмыстар жүргізілді. Осы кезеңде біздің мектепте діни себептер бойынша мектепке бармайтын балалар жоқ.

Мектепте балалардың жол-көлік жарақатын азайту және ЖҚЕ зерделеу жұмыстары жүргізілуде. Іс-шаралар басталды.

Іс-шаралардың мақсаты: мектеп жасындағы балалар мен жасөспірімдер арасындағы жол-көлік және тұрмыстық жарақаттану проблемаларына мемлекеттік органдардың, жұртшылықтың назарын аудару; балалар мен жасөспірімдердің жолда қауіпсіз жүріс-тұрыс дағдыларын дағдыландыру. Келесі іс-шаралар өткізілді: "ЖҚЕ" (суреттер конкурсы), "Ғажайыптар алаңы" (ойын), "сөйлейтін белгілер"(ойын), "ЖҚЕ білгірлері"(викторина), ЖҚЕ (викторина), "жол ережелері әркімге тиесілі" (конкурс) және т. б.

Мектепте ЖЖЕ бойынша материалдары бар папка бар. Бұрышы.

Біздің мектепте мемлекеттік рәміздерді оқыту мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді. Қазақстанның айрықша атрибуттарының терең символикасы жаңа мемлекеттіліктің пайда болуы мен қалыптасуының тарихи, әлеуметтік-мәдени және философиялық-этикалық ерекшеліктерін айқын көрсетеді. Патриотизмді қалыптастыруға арналған әрбір іс-шара ҚР Әнұранымен басталады. Мектепте өскелең ұрпақты елдің мемлекеттік рәміздерімен таныстыру, ұлттық тарих пен мәдениетті құрметтеу рухында тәрбиелеу үшін іс-шаралар өткізіледі. Мектепте ҚР символикасы бойынша стендтер ресімделді, Білім күніне, Тұңғыш Президент күніне, ҚР Тәуелсіздік күніне арналған сынып сағаттары үнемі қайта рәсімделеді және жаңартылады, онда "менің Қазақстаным"(3,4 сынып), "Менің Отаным - Қазақстан"(6 сынып), "Менің елімнің рәміздері"(7,9 сынып) зияткерлік ойындары өткізіледі, эссе жазылады, біздің мемлекетіміздің рәміздерін білуге конкурстар өткізіледі. Мемлекеттік рәміздерді насихаттау негізінен көрнекі үгіт және әлеуметтік жарнама құралдары арқылы жүргізіледі. Көрнекі ақпаратты ресімдеу кезінде мемлекеттік тілдің басымдығы қатаң қадағаланады.

Бүгінгі таңда мектеп алдында ҚР Мемлекеттік рәміздерін насихаттау, түсіндіру және қолдануды одан әрі қамтамасыз ету бойынша бірқатар міндеттер тұр. Алайда, қойылған міндеттердің табыстылығы ең алдымен өзімізге байланысты. Әрбір азамат және өз Отанының патриоты Мемлекеттік рәміздер туралы білуге, оларды құрметтеуге және олардың маңызын болашақ ұрпаққа жеткізуге міндетті.

Мектепте дарынды балалармен жұмыс жүргізіледі.

Дарынды балалармен жұмыс істеудің негізгі идеясы-оқушылардың шығармашылық әлеуетін іске асыру үшін қолайлы жағдай жасау мақсатында мұғалімдердің, ата-аналардың және қоғамның күш-жігерін біріктіру.

  Дарынды балалармен және оқуға оң ынталы оқушылармен жұмыс дәстүрлі түрде барлық пәндер бойынша жүргізіледі. Мұғалімдер оқыту үшін жеке тапсырмаларды қолданады, оқушыларды ақпарат көзін көрсете отырып, қосымша әдебиеттерге бағыттайды. Жеке жұмыс практикалық тапсырмаларды, қосымша материалдармен жұмыс істеуді, математика, химия, физика, биология, география бойынша зерттеу мәселелерін шешуді қамтиды.

Орыс тілі, әдебиеті бойынша шығармашылық қабілеттерді дамытуға, шығармашылық тапсырмаларды орындауға (эссе, эссе жазу, бағдарламалық материалмен қарастырылмаған өз бетінше оқу, кейіннен талқылайтын шығармалар, өлеңдер жазу), мәнерлеп көркем оқу конкурстарына дайындауға және қатысуға көп көңіл бөлінеді. Орыс тілі мен әдебиеті пән апталығында оқушылар "орыс ақындары мен жазушыларының өлеңдеріндегі Табиғат" атты мәнерлеп оқу сайысына қатысты»

Біздің мектептің оқушылары мектеп және аудандық пәндік олимпиадаларға қатысты. Мектеп мұғалімдері конкурстарға, олимпиадаларға дайындық және қатысу ауызша қарым-қатынас құзыреттілігін, жазбаша сөйлеу қабілетін, өзіне жауапкершілік алу қабілетін, бірлесіп шешім қабылдауға қатысу қабілетін және т. б. қалыптастырады деп есептейді.

Мектепте ата-аналар кеңесі жұмыс істейді. Ата-Аналар Кеңесінің Төрағасы-Ирина Владимировна Михнович. Сондай-ақ Қызылжар ОМ базасында құрылған Қамқоршылық кеңес жұмыс істейді. Ата-аналар сынып жетекшілеріне сыныптан тыс және жалпы мектептік іс-шараларды өткізуде қолдан келгенше көмек көрсетеді. Ата-аналар мектеп пен сынып өміріне белсенді қатысты. Қорытынды:

Тәрбие жұмысы бойынша 2020-2021 оқу жылының бірінші жартыжылдығына қойылған мақсаттар мен міндеттер орындалды.

2020-2021 оқу жылының екінші жартыжылдығына міндеттер қойылды:

- оқушылардың тәрбие деңгейін зерттеу бойынша жұмысты жалғастыру

- оқушылардың рухани, адамгершілік, эстетикалық және дене тәрбиесін қамтамасыз ету үшін өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жүзеге асыру үшін жағдай жасау;

- оқушыларды қазіргі заманғы жағдайларға ерте бейімдеуді, оларды мектепте оқыту кезеңінде әлеуметтік – экономикалық қорғауды қамтамасыз ететін жағдайлар жасау;

- оқушылардың азаматтық және патриоттық санасын қалыптастыру;

- құқық бұзушылықтың алдын алу және СӨС насихаттау жөніндегі жұмысты күшейту;

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Күшті жақтары

әлсіз жақтары

даму перспективасы

Оқушылардың түрлі сайыстардағы, іс-шаралардағы белсенділігі.

Патриоттық және құқықтық тәрбиені, СӨС, рухани-адамгершілік тәрбиені қалыптастыру.

Дамудың зияткерлік деңгейінің, мораль мен мінез-құлық мәдениетінің көрсеткіштері төмен болып қала береді. Бұл бағыттарда көп жұмыс істеу керек.

Болашақта біз тәрбие процесін сол бағыттар бойынша – айлар бойынша, сол мақсатты басшылыққа ала отырып және сол міндеттерді шеше отырып, бірақ жоғарыда аталған барлық мәселелерді ескере отырып жүзеге асыруды жоспарлап отырмыз:

сынып жетекшілерінің біліктілігін және кәсіби шеберлігін арттыру;

мектеп және аудандық конкурстарға белсенді қатысу.

                                                                                 

 

                                                                                     

 

                                                   Тәлімгер: Райнгардт В.Г

 

 

   

 

Жаңартылған күні: 18.01.2021 23:07
Құрылған күні: 18.01.2021 23:07

Текст