"Ақмола облысы білім басқармасының Астрахан ауданы бойынша білім бөлімі Акимовка ауылының негізгі орта мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Основная средняя школа села Акимовка отдела образования по Астраханскому району управления образования Акмолинской области" 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

8-сынып қазақ тілі

27.02.2017

     08.02.2017ж   8-сынып 

қазақ тілі

Сабақтың

тақырыбы: Менің болашақ мамандығым

 Сабақтың

мақсаты:   Жаңа сабақты игеру

Сабақтың міндеттері:

Білімділік: әр түрлі мамандық туралы мәлімет беру, оларды

танып-білуге үйрету, заманауи мамандықтармен таныстыру, тіл ұстарту.

 Дамытушылық:

оқушыны өз сүйікті мамандығы туралы ойын толық жеткізе білуге баулу, ойлау,

сөйлеу, есте сақтау  қабілеттерін дамыту, тақырып бойынша сөздік қорын

молайту.

 Тәрбиелік:

мамандықты дұрыс таңдауға баулу, кәсіптік бағдар беру, өзін-өзі тану аумағын

кеңейту, мамандық әлемінен ақпараттар беру.

 Сабақтың

көрнекілігі:, Ұлы адамдардың сөздері, карточка, сұрақтар , бағалауға

арналған әр жауап үшін жетондар

 Сабақтың

әдіс- тәсілдері: коммуникативтік 

Жұмыс түрлері: жеке, топпен жұмыс.

 Пәнаралықбайланыс:

тарих, орыс тілі, өзін-өзі тану

 Сабақтың

барысы:

  І.Ұйымдастыру

кезеңі

 Амандасу.

     Сәлеметсіздер ме балалар! Бүгінгі

сабағымыз ерекше жағдайда өтеді, өйткені бізге құрметті қонақтар келіп отыр!

Сондықтан сендер- барлық күштерінді жинап, өз білімдерінді көрсетуге

тырысыңдар.

 

 

Психологиялық

дайындық. Лексикалық минут.

 –         

Біздің сүйікті Отанымыз, қасиетті мекеніміз қалай аталады?

 –         

Біздің сүйікті Отанымыз, қасиетті мекеніміз Қазақстан Республикасы деп аталады

 –         

Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?

 –         

Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз мемлекет.

 –         

Қазақстан тәуелсіз Республика болып қашан жарияланды?

 –         

Қазақстан тәуелсіз Республика болып 16 желтоқсан 1991 жылы жарияланды.

 –         

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі- қай тіл?

 –         

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі- қазақ тілі.

 Жақсы.

 Үй жұмысын тексеру.

     Балалар, үйге қандай тапсырма берілген еді?

Денсаулық . Денсаулық деген не? Қандай емдік шөп бар?Қандай шипалы

сусындар бар? Қай малдың сүті? Осы шақтың жұрнақтары қандай?

Жақсы,

орындарына отыра қойыңдар.

 Тамаша!

 –         

Ал, мектепте қандай білім алады? (орта)

–         

Мамандық алу үшін қандай оқу орындарында оқу керек? (колледж, университет,

академия)

 –         

Колледжде қандай білім алады? (орта арнаулы)

 –

         Университет пен

академияда қандай білім алады? (жоғары)

 –         

Қандай мамандық түрлерін білесіңдер? (мұғалім, дәрігер, аспаз, заңгер, суретші,

құрылысшы, кітапханашы, күзетші, шекарашы, тәрбиеші, сыршы, ұшқыш, ғарышкер,

жүргізуші, шаштараз, сәулетші, балташы, даяшы, зергер, орманшы, кенші, 

т.б.)

             Ендеше бүгінгі сабағымыздың

тақырыбы «Менің болашақ мамандығым»деп аталады. Сабағымыздың мақсаты: осы тақырып

бойынша сөздік қорымызды молайта отырып, тіл ұстартамыз. Заманауи

мамандықтармен танысамыз және мамандық таңдаймыз.

 Қазір әр топқа мен 3 қағаз таратамын сендер өздеріне ұнаған түсті

қағазды аласыңдар.

   Таңдап алдық па? Жақсы. Енді кім ақ түсті

алды мына үстелге отырасыңдар; жасыл түсті екінші үстелге, ал сары түсті үшінші

үстелге отырасыңдар.. Қандай мамандық атауы шықты?

 1-ші топ-

аспаз

 2-ші топ-

сатушы

 3-ші топ-

наубайшы

 Балалар,

тақтада Ұлы адамдардың сөздері жазылып тұр. Мағынасын ашу.(оқушылар)

«Өз мамандығын жақсы таңдау және оны білу»

Әль Фараби

  “Күшіне сенген адам ғана мақсатына жете

алады”                                   

Н. Ә.

Назарбаев. 

 ІІ. Жаңа

сабақ.  

1.     Жаңа сөздермен

жұмыс.

Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен

танысайық.

 Қалаған,

бейімделеді, терең, тағдыр,шыдамды, науқас,сырқаттану,тәуір болу, еңбек, береке

 

Жаңа сөздерді

хормен қайталайық.

 Жаңа

сөздерді сөздіктеріне жазып алыңдар.

 Жаңа

сөздерді бекіту.

 а) Жаңа сөздер бойынша  сөз

тіркестерін құру. (Ауызша )

 ә) Сөйлемдерді толықтырыңдар. Көп нүктенің

орнына сөзді қойып,  осы шақ жұрнақтарын табу.

Мейірімді дәрігер ....емдеп жатыр

.....сабақ түсіндіріп жатыр

Наубайшы нан.....

Али .....мамандығын қалап жатыр

Мамандыққа ....бейімделіп жатыр

Маман  ...білім

алып жатыр

....сырқаттанып жатыр

Айнұр тәуір ....

2.    

Талдаулар жасау

Көмек

 Фонетикалық

талдау

Науқас 

септеу

 Мейірімді дәрігер науқасты емдеп жатыр  Синтаксистік

талдау

7. Мәтінмен

жұмыс.    3-тапсырма 

124 бет 

Мәтінді

мәнерлеп оқу, аудармалау, ат қою.

   

Сергіту сәті.

8.

Жаттығулармен жұмыс

5-тапсырма 125

бет  2сөйлемнен  3 топқа бөлу. Бірінші бағандағы сөйлемдерді

екінші бағандағы мамандықтармен сәйкестендіру.

(Жаңа

сабақты бекіту.

Мен сабақ

айт..  отырмын.-1-ші топ

Мен  жаз... отырмын  – 2-ші топ

Мен арманда...

жүрмін. – 3 -топ

9. Сабақты қорытындылау

    Ең жасыл————(эколог, бақташы, орманшы,

гүл өсіруші)

Ең

тәтті——————(аспаз, кондитер)

Ең

ақшалы—————(банк қызметкері, экономист)

Ең

күлкілі——————-(клоун, әзілкеш)

Ең жауапты

—————– (сот, бухгалтер)

Ең

салмақты——————- (мұғалім, заңгер)

Ең

қарым-қатынасы күшті——- (бизнесмен, кәсіпкер)

 IV. Үй

тапсырмасы: «Мен....болғым келеді?» тақырыбына шағын шығарма жазып келу

 V.

Бағалау. Қай топ қалай және қанша ұпай алып, жұмыс істегенін көрсетейік.

 1-ші топ;

2-ші топ; 3-ші топ. Рақмет, барлықтарың  жақсы жұмыс істедіңдер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  08.02.2017ж  

8-сынып  қазақ тілі

Сабақтың

тақырыбы: Менің болашақ мамандығым

 Сабақтың

мақсаты:   Жаңа сабақты игеру

Сабақтың міндеттері:

Білімділік: әр түрлі мамандық туралы мәлімет беру, оларды

танып-білуге үйрету, заманауи мамандықтармен таныстыру, тіл ұстарту.

 Дамытушылық:

оқушыны өз сүйікті мамандығы туралы ойын толық жеткізе білуге баулу, ойлау,

сөйлеу, есте сақтау  қабілеттерін дамыту, тақырып бойынша сөздік қорын

молайту.

 Тәрбиелік:

мамандықты дұрыс таңдауға баулу, кәсіптік бағдар беру, өзін-өзі тану аумағын

кеңейту, мамандық әлемінен ақпараттар беру.

 Сабақтың

көрнекілігі:, Ұлы адамдардың сөздері, , флипчарт, сұрақтар.

 Сабақтың

әдіс- тәсілдері: коммуникативтік 

Жұмыс түрлері: жеке, жұппен, топпен жұмыс.

 Пәнаралықбайланыс:

тарих, орыс тілі, өзін-өзі тану

 Сабақтың

барысы:

  І.Ұйымдастыру

кезеңі

 Амандасу.

     Сәлеметсіздер ме балалар! Бүгінгі

сабағымыз ерекше жағдайда өтеді, өйткені бізге құрметті қонақтар келіп отыр!

Сондықтан сендер- барлық күштерінді жинап, өз білімдерінді көрсетуге

тырысыңдар.

Психологиялық

дайындық. Лексикалық минут.

 –         

Біздің сүйікті Отанымыз, қасиетті мекеніміз қалай аталады?

 –         

Біздің сүйікті Отанымыз, қасиетті мекеніміз Қазақстан Республикасы деп аталады

 –         

Қазақстан Республикасы қандай мемлекет?

 –         

Қазақстан Республикасы – егеменді, тәуелсіз мемлекет.

 –         

Қазақстан тәуелсіз Республика болып қашан жарияланды?

 –         

Қазақстан тәуелсіз Республика болып 16 желтоқсан 1991 жылы жарияланды.

 –         

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі- қай тіл?

 –         

Қазақстан Республикасының мемлекеттік тілі- қазақ тілі.

 Жақсы.

 

 Үй жұмысын тексеру.

     Балалар, үйге қандай тапсырма берілген еді?

Денсаулық . Денсаулық деген не? Қандай емдік шөп бар?Қандай шипалы

сусындар бар? Қай малдың сүті? Осы шақтың жұрнақтары қандай?

Жақсы,

орындарына отыра қойыңдар.

 Тамаша!

 –         

Ал, мектепте қандай білім алады? (орта)

–         

Мамандық алу үшін қандай оқу орындарында оқу керек? (колледж, университет,

академия)

 –         

Колледжде қандай білім алады? (орта арнаулы)

 –

         Университет пен

академияда қандай білім алады? (жоғары)

 –         

Қандай мамандық түрлерін білесіңдер? (мұғалім, дәрігер, аспаз, заңгер, суретші,

құрылысшы, кітапханашы, күзетші, шекарашы, тәрбиеші, сыршы, ұшқыш, ғарышкер,

жүргізуші, шаштараз, сәулетші, балташы, даяшы, зергер, орманшы, кенші, 

т.б.)

             Ендеше бүгінгі сабағымыздың

тақырыбы «Менің болашақ мамандығым»деп аталады. Сабағымыздың мақсаты: осы тақырып

бойынша сөздік қорымызды молайта отырып, тіл ұстартамыз. Заманауи

мамандықтармен танысамыз және мамандық таңдаймыз.

 Қазір әр топқа мен 3 қағаз таратамын сендер өздеріне ұнаған түсті

қағазды аласыңдар.

   Таңдап алдық па? Жақсы. Енді кім ақ түсті

алды мына үстелге отырасыңдар; жасыл түсті екінші үстелге, ал сары түсті үшінші

үстелге отырасыңдар.. Қандай мамандық атауы шықты?

 1-ші топ- аспаз

 2-ші топ- сатушы

 3-ші топ- наубайшы

 Балалар, тақтада Ұлы адамдардың

сөздері жазылып тұр. Мағынасын ашу.(оқушылар)

«Өз мамандығын жақсы таңдау және оны білу»

Әль Фараби

  “Күшіне сенген адам ғана мақсатына жете

алады”                                   

Н. Ә. Назарбаев.

 

 ІІ. Жаңа сабақ.  

3.     Жаңа сөздермен

жұмыс.

Тақырыпқа байланысты жаңа сөздермен

танысайық.

 Қалаған,

бейімделеді, терең, тағдыр,шыдамды, науқас,сырқаттану,тәуір болу, еңбек, береке

 Жаңа

сөздерді хормен қайталайық.

 Жаңа

сөздерді сөздіктеріне жазып алыңдар.

 Жаңа

сөздерді бекіту.

 а) Жаңа сөздер бойынша  сөз

тіркестерін құру. (Ауызша )

 ә) Сөйлемдерді толықтырыңдар. Осы шақ

жұрнақтарын қою.

Мейірімді дәрігер ....емдеп жатыр

.....сабақ түсіндіріп жатыр

Наубайшы нан.....

Али .....мамандығын қалап жатыр

Мамандыққа ....бейімделіп жатыр

Маман  ...білім

алып жатыр

....сырқаттанып жатыр

Айнұр тәуір ....

4.    

Талдаулар жасау

Көмек

Фонетикалық талдау

Науқас 

септеу

 Мейірімді дәрігер науқасты емдеп жатыр  Синтаксистік

талдау

 

 

7. Мәтінмен

жұмыс.

3-тапсырма  124 бет 

а)Мәтінді

мәнерлеп оқу, аудармалау, ат қою.

 б)Мәтін

мазмұны бойынша флипчарт құрып, ортаға шығып қорғау. Флипчартта жаңа сөздер

міндетті түрде қолдануы керек.

 І-

топ: «Дәрігер»

 ІІ-

топ: «Адамның дене мүшелері»

 ІІІ- топ: «Мамандықтар не істейді? Құрылысшы, интервью, шаштараз...қияды

»

 Сергіту

сәті.

8.

Жаттығулармен жұмыс

5-тапсырма 125

бет  2сөйлемнен  3 топқа бөлу. Бірінші бағандағы сөйлемдерді

екінші бағандағы мамандықтармен сәйкестендіру.

(Уақыт болса

қосымша  7-тапсырма ) Жіктеу

Жаңа сабақты

бекіту.

   Қазір сендерге мамандықтардың

кейбір ерекше мінездемелерін ұсынамын, ал сендер берілген мінездемеге сәйкес

келетін мамандықты атайсыңдар.

Ең

жасыл————(эколог, бақташы, орманшы, гүл өсіруші)

Ең тәтті——————(аспаз, кондитер)

Ең ақшалы—————(банк қызметкері,

экономист)

Ең күлкілі——————-(клоун, әзілкеш)

Ең жауапты —————– (сот, бухгалтер)

Ең салмақты——————- (мұғалім, заңгер)

Ең қарым-қатынасы күшті——-

(бизнесмен, кәсіпкер)

. Жаңа сабақты

бекіту.

 2.Сабағымызды

қорытындылау үшін , осы шақтың жұрнақтарын еске түсірейік.

 Мен сабақ

айт..  отырмын.-1-ші топ

Мен  жаз... отырмын  – 2-ші топ

Мен арманда...

жүрмін. – 3 -топ

 IV. Үй

тапсырмасы: «Мен....болғым келеді?» тақырыбына шағын шығарма жазып келу

және 6-тапсырма  2 мақал -мәтел жаттау.

 V.

Бағалау. Қай топ қалай және қанша ұпай алып, жұмыс істегенін көрсетейік.

 1-ші топ;

2-ші топ; 3-ші топ. Рақмет, барлықтарың  жақсы жұмыс істедіңдер.

 VI.

Рефлексия.

 Менің

сабақта алған әсерім. (балалар стикерлеріне жазып оқиды, тақтадағы ағашқа

іледі)

 “Отанның болашағы, мемлекеттің келешегі жастардың қолында, яғни сендердің

қолыңда, сондықтан олардың өрісті ойы, өркенді  ісі, табанды тіршілігі тек

біліммен ұштасқан біліктің арқасында биік белестерге жетеді” деген Н. Ә. Назарбаевтың сөзімен бүгінгі ашық

сабағымызды аяқтағым келеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 468


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст