«Ұстаз болу
ықыласындағы шындық» тақырыбына арналған эссе.
Өздеріңнің
күнделікті тынымсыз еңбектеріңмен
біздің
миллиондаған отандастарымызды әлемтану ісіне бағыттайсыздар,
жоғары білімді
,адамгершілік және патриотық азаматтар тәрбиелейсіздер, оларға жақсы мамандық
болу үшін барлық жағдай жасайсыздар, сонымен қатар, біздің болашақ еліміздің
ірге тасын қалайсыздар.
Назарбаев Н.Ә.
Мұғалім....Оның тағайыны қандай биік десеңші...Тек қана
ол ғана болашағы белгісіз кіп –кішкентай балаға білімнің баға жетпес жүгін
сыйлайды.
Ұстаз болу мен үшін не?
Ұстаз болу –ол тек қана бір
нәрсені үйрету мүмкіндігі ғана емес,
өзім үшін жаңалық аша отырып, олармен тығыз қарым- қатынас араласу мүмкіндігі
де бар. Балалар да өзгереді, мен де солармен бірге өзгеремін. Маған әлемге
балалар көзқарасымен қараған ұнайды, одан қуаныш пен қанағат табамын, өз
оқушыларымды ойлауға, олардың жетістігі мен сәтсіздіктеріне алаңдау, олар үшін
жауап беру.
«Мұғалім» деген-мамандық қана емес, жұмыс та емес, бұл үлкен тағайын,
бұл өмір. Мен үшін мұғалім болу –ол үшін өмір сүру. Әр оқушының бойында балаға
деген жанының бір бөлшегін бөліп беретін, Мұғалім деген атына лайық, жарқын да
мейірімді адам туралы жүректерінде қалу керек. Менің алғашқы ұстазым-Гаврилова
Любовь Владимировна. Кезінде маған жанының бір бөлшегін бөліп берген адам.
Бірнеше жылдан соң, мен осы күнге дейін мектепте жүрмін, сыныпта тұрмын, бірақ
ол кісінің оқушысы ретінде емес, ұстаз-ұжымдасы ретінде.
Мұғалім болу - балалармен қарым
–қатынас жасай алу,ең бірінші тұлға ретінде көру, жақсы көру, бұл
кішкентай адамның қызығушылығы мен
қажеттілігін сыйлау, олардың қажеттілігін білу, оларды ала отырып, көмек беру.
Міне, мен сыныпқа кірдім және балалардың сәлемдескен
дауыстарын естідім, олардың маған
күлімдеп қараған жүздерін көрдім.Бұл маған күнде кешке сабаққа
дайындалуға, балаларға қызықты, жаңа
қызығушылық туғызатын жаңалық сыйлағым келіп тұруға күш береді.
Менің көзқарасым бойынша, заманауи мұғалім қандай
сапасымен болу керек? Үлкен әріпті ұстаз
болу үшін, ақылдылық және толеранттық,
өз ісін жетік білу және жауаптылық, өз мамандығына жанын беру , креативті және
оптимисті болу керек деп санаймын. Әрине, мұның бәрі оңай емес. Мұғалім жұмысы
арту үшін, менің жұмысым таң қаларлықтай, шығармашылық және сүйікті болу үшін,
өз-өзімен жұмыс істеу керек . Педагогке деген талап биік болған сайын,
оқушылардың мұғалімге деген қарым -қатынастары да өзгере бастады, бірақ мұғалім болу- әр оқушыға
жеке жұмыс жасай білу қажет. Әр баланың мөлдіреген , таза көздеріне қарап, мен
олардың қалай өмір сүріп жатқандарын, бір –бірінен нендей айырмашылық барын,
мен қандай көмек бере алатынымды көремін.
Мен түсінемін, ауыл мұғалімнің ролі –ерекше. Бір-бірін
жақсы танитын ауылда нақты отбасылардың балаларының тағдырына жауап береді. Балалардың тек қана қолдары мен
жүректері ғана емес, олармен жеке жұмыс істеу, оларға болашаққа дұрыс жол сілтеу,ауылдық -мейірімділік қасиеттерін сақтауға, шын сезім тудыруға,
ауыл дәстүріне, табиғатқа, адамдарға деген махаббат туғызуға көмек беру.
Барлық қиыншылықтарға қарамастан, менің білетінім, менің
тағайыным –мұғалім!
Акимовка негізгі
мектебінің
орыс тілі мен
әдебиет мұғалімі
Райнгардт
Валентина Григорьевна