Акимовка негізгі мектебінде
2016-2017 оқу жылына арналған
сынып жетекшілері
ӘБ жетекшісінің жасаған жұмысы туралы есебі
Жаман арамшөп
өсіргіш,
Жақсы күріш егер.
Ақылды
жер жыртар,
Алыстан ойлайтын жұмысшы тәрбиелер.
И. Иманцуми
Сынып жетекшілерінің
әдістемелік бірлестігі(ӘБ) –мектепте педагогтердің кәсіптік деңгейін көтеру
үшін керемет мүмкіндік беретін әдістемелік жұмыс түрлерінің бір түрі.
Акимовка
негізгі мектебінде тәрбие жұмысы
тәрбиенің концептуальді негіздерді жүзеге асыру негізінде құрылған.
Механизм
реализациясының негіздері: Тәрбиенің Концептуальді негіздері білім дамуының мемлекеттік бағдарламасын
әзірлеу үшін негізделген , тәрбиенің
комплексті бағдарламасы, білімнің мемлекеттік жалпыміндеттік стандарты,
оқу бағдарламасы және оқулықтар, барлық
типті білім ұйымдарында тәрбиенің бағдарламасы, өзіндік деңгей және түрлері
және басқалар болып табылады.
Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері.
Мақсат - жалпыадамгершілік және ұлттық бағалануының негізінде тұлғаның жан-жақты және гармониялық дамуының тәрбиесі.
Міндеттері:
1) Патриоттық
және азаматтық қалыптастыруға үлес қосу;жаңа демократтық қоғамда өмір сүре
алуға; сясаттық , хұқықтық және
коррупцияға қарсы тұлғаның мәдениетін ; балалар және
жасөспірім ортада балалар мен жасөспірімдердің
дұрыс санасы, олардың зорлық
–зомбылыққа қарсы тұруға дайындықтары.
2)Тұлғаның рухани -адамгершілік және этикалық
принциптерін қалыптастыруға үлес қосу, қазақстан қоғам өмірінің нормаларымен
және дәстүрлерімен келісе, оның моральді сапасы және қондырылуы.
3) Тұлғаны жалпыадамгершілік және ұлттық бағалануының ,ана тілге және
қазақ халқының мәдениетіне, Қазақстан
Республикасының этностары мен этникалық
топтарына қалыптастыруға үлес қосу.
4) Ата –аналарды
ағартушылыққа бейімдеу,баланың тұлғасын қалыптастыруда олардың психико – педагогикалық
компетенттерін көтеру, балаларды тәрбиелеуде олардың жауапкершіліктерін көтеру.
5) еңбек қабілеттерін
қалыптастыру, тұлғаның экономикалық саналарын және кәсіптік өздігінен шешім қабылдай алатынға
саналы қатынасқа, экологиялық мәдениетке дамыту, сол сияқты эволюцияға идеясын қабылдап алуға бейімдеу және күнделікті өмірде олармен жетекшілік ету.
6) Мотивациалық әлемді қалыптастыру, интеллектуальді
мүмкіндікті дамытуды қамтамасыз ету, лидерлік
сапаны және әр тұлғаның
дарындылығын , оның ақпараттық мәдениетін қалыптастыруға талпындыру.
7) саясимәдени
ортаның білім ұйымдарында , жалпымәдени
мінез қабілетін қалыптастыру, тұлғаны қабылдауға, игеруге,өнерде және нағызында эстетикалық обьектінің
бағалануына дайындықтарын дамыту. 8) Салауатты өмір салтын эффекті түрде қалыптастыру үшін жағдай туғызу, физикалық және психологиялық денсаулық сақтау үшін , денсаулыққа
зиян келтіретін факторларды анықтау.
Мектеп тақырыбы: « Тұлғаның шығармашылыққа
және өздігінен анықтай алуға қабілеті бар
ұнамдылық, , интеллектуальдық физикалық денсаулығын дамыту»
Мектептің
әдістемелік тақырыбы: « Тұлғаның шығармашылыққа және өздігінен анықтай алуға
қабілеті бар ұнамдылық , интеллектуальдық
физикалық денсаулығын дамыту құралы ретінде денсаулық сақтай оқыту және тәрбиелеу»
«Мектеп
оқушының ұнамды рухани және шығармашылық потенцияларын дамыту» сынып
жетекшілердің әдістемелік бірлестігі жұмыс істейді.
Әдістемелік
бірлестік құрамына келесі сынып
жетекшілер кіреді:
1. Абышева А.Е.– мұғалім 1 сынып
2. Гаврилова Л.В.– мұғалім 2,3 сынып
3. Дудниченко Н.В.– сынып жетекші 5,6 сыныптар
4. Гаврилова О.В.–сынып жетекшілер 7 сынып
5. Жунусова М.З. – сынып жетекшілер8 сынып
6.Райнгардт В.Г.– сынып
жетекшілер 9 сынып– сынып жетекшілердің
ӘБ жетекшісі, тәлімгер.
Әр мұғалім өз білімін көтеру тақырыбымен жұмыс істейді.
Гаврилова
Л.В.-«Бастауыш сынып оқушыларының
рухани –ұнамдылық сапасын қалыптастыру»
Абышева А.Е.- «Мектеп оқушыларының тұлғасын ұжымдық әрекет жағдайында шығармашылық бағытқа тәрбиелеу»
Гаврилова О.В. – «Патриоттық тәрбиені қалыптастыру» Дудниченко Н.В. –«Оқушыларды танымдылық шығармашылық әрекетке тәрбиелеу.»
Жунусова М.З.-« СӨС қалыптастыру »
Райнгардт В.Г.– «Шығармашылық тұлғаны қалыптастыру»
Сынып жетекшінің функциясы сыныптың табысты өмір әрекетін құруға жағдай жасау қажеттілігін оның жан-жақты дамуына әрекет жасауын анықтайды. Тәрбиенің мазмұны мен ұйымдастыру формасы принциптер негізінде қоғамдық өмірдің өзгеріп отырған жағдайында әлеуметтік-белсенділік , білімді дамуына бейімделетін тәрбиені әзірленеді. Тәрбиелік есептер балалардың жастарына қарай ерекшелену есебімен және сыныптың ішкі өзара байланысымен сәйкес, әр оқушының жеке ерекшелігін есепке ала отырып, шешіледі. Сыныптан тыс жұмыстың формасы – ең әртүрлі шаралардың кең спектрі. Сыныптан тыс жұмыстың классикалық формасы сынып сағат, сынып жиналысы,пікірлесу, ақпараттық сағаттар түрінде өткізіледі. Сыныптан тыс жұмыстың сыныптық түрлерінен басқа , педагогтің арсеналдық әдістемелігінде ойындар, сайыстар, марафондар, треннингтер, диспуттар т. б бар. Тәрбие жұмысының мазмұны тәрбие жұмысының бағыттарымен сәйкес, жүргізіледі: 1) қазақстан патриотизмі және азаматтығы, хұқықтық тәрбие ;
2) рухани – ұнамдылық;
3) ұлттық тәрбие;
4) отбасылық тәрбие ;
5) еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
6) саясимәдени және көркем –эстетикалық тәрбие;
7) ақпараттық мәдениеттің интеллектуальді тәрбиесі;
8) салауатты өмір салтының физикалық тәрбиесі; Тәрбие жұмысының мақсаты
мен міндеттері білім іс-жүзінде, сабақтан тыс, бос уақытта атқарылады.
Жыл бойына ашық сынып сағаттар өткізілді: 5,6 сыныптарда
ашық сабақ : «Эстетикалық тәрбие және жақсы қасиеттер»(Дудниченко Н.В.),
7 сыныпта ашық сабақ:«Әлемдік балалар күні»(Гаврилова О.В.), 8- сыныпта ашық сынып сағат «Алкоголь мен
темекі»( Жунусова М.З.),9-сыныпта ашық
сынып сағат « Энергетикалық сусындардың зияны» , 2,3
сыныптарда ашық сынып сағат «Болашақ мамандық» (Гаврилова Л.В.), сонымен қатар,
сыныптан тыс шаралардан басқа мынадай мектепшілік шаралар « Алғашқы қоңырау мерекесі». « ҚР Тілдер күні»,
« Күзгі балл»,
« Қарттар күні», « Мұғалімдер күні», « ҚР Тәуелсіз күні », « Жаңа жыл», « 8 наурыз»,
« Наурыз», « Қазақстан халқының бірлігі күні», « Отан қорғау күні», « День
Победы», « Соңғы қоңырау» (жоспарланған).
ӘБ енетін сынып жетекшілер,
мұғалімдермен өткізілген барлық шаралар ӘБ отырыстарында талқыламалар болды.
ӘБ сынып жетекшілерінің бес
отырысы өткізілді. Отырыста баяндамалар оқылды. : «Сыныптың
тәрбиелік жүйесі»(Дудниченко Н.В.) «Отбасылық
тәрбиенің стилі»(Жунусова М.З.), «
Толеранттық тәрбие»(Райнгардт В.Г.),
«Педагогикалық кредо» (Гаврилова О.В.)
Тәрбиеде ең әлеуметтік институттардың бірі
отбасы болып саналады. Сынып жетекшінің ата –аналарымен жұмысы баланың қызығушылығына
отбасымен жұмыс істеуге бағытталған, тәрбиеге жалпы жан-жақты қалыптастыру,баланың
тұлғасын және оның психофизикалық ерекшелігін бірігіп білу, азаматтың өз бетінше оқуда ұйымның көмегі,
физикалық және рухани дамуы. Сынып жетекшілер ата –аналар жиналысын
үнемі өткізіп отырды.
Оқу жылының бірінші күнінен бастап, барлық сынып жетекшілермен ЖКТ
ескерту бойынша, бейтаныс
адамдармен қауіпсіздік сақтауға, су
қоймаларында, көлікте, бейтаныс адамдар мен заттардан сақтанып, байқап жүруге
профилактикалық жұмыстар жүргізілуде; профилактика жөнінде және зиянды
әрекеттерден сақтану туралы әңгіме жүргізу.Қауіпсіздік техникасы бойынша журнал жүргізіліп жатыр.
Әр сынып жетекшілерге сынып бекітілген. Әр сыныпта сынып бұрышы бар. Сынып
жетекші өз сыныбын тазалыққа және тәртіпке қадағалайды. Сыныпта жүйелі түрде генеральді тазалық жүргізіледі, гүл өсірушілер гүлдерге
қарайлайды.
Әр сынып жетекші өз шеберлігін
жүзеге асыруға талпынады, сынып жетекшілер ӘБ жұмысына «сынып жетекшінің әдістемелік жиынтығына»
толтыра белсенді қатысады. Әдістемелік қор жыл бойы мерекелелік сценариге,
сынып сағаттарының тақырыптарына толтырылады.
ӘБ сынып жетекшілерге әр түрлі жұмыстың бағыттары бойынша практикалық көмек көрсетеді.
Сынып жетекшілерінің істеген жұмыстарын талдай отырып,сынып
ұжымдарының тәрбие бойынша дұрыс бағытта
жүргізіліп жатқанын айтуға болады. Сынып
жетекшілер педагогикалық ерекше көңіл талап ететін барлық іс-әрекеттердің
бағыты бойынша жұмыс істейді, балалармен
жеке жұмыс істейді, іс –жүзінде барлығы сыныптан тыс жұмыстармен
айналысты.
ӘБ сынып жетекшілер
жетекшісі : _______________/Райнгардт
В.Г./
Отчет
о проделанной
работе
руководителя МО
классных руководителей
за 2016-2017 учебный год
в
Акимовской основной школе.
Плохой хозяин растит
сорняк,
Хороший выращивает рис.
Умный культивирует почву,
Дальновидный воспитывает работника.
И. Иманцуми
Методическое объединение (МО) классных
руководителей – одна из форм методической работы в школе, дающая прекрасные
возможности для повышения уровня профессионального мастерства педагогов.
Воспитательная работа
в Акимовской основной школе построена
на основе реализации Концептуальных
основ воспитания.
Основные
механизмы реализации: Концептуальные основы воспитания являются основанием для
разработки Государственных программ развития образования, Комплексной программы
воспитания, Государственного общеобязательного стандарта образования, учебных программ и учебников, программ воспитания в
организациях образования всех типов, уровней и форм собственности и
другие.
Цель и задачи воспитания
Цель - воспитание всесторонне и гармонично развитой личности на основе общечеловеческих и национальных ценностей.
Задачи:
1) содействовать формированию патриота и гражданина, способного жить в
новом демократическом обществе; формировать политическую, правовую и
антикоррупционную культуру личности; росту правосознания детей и молодежи, их
готовности противостоять проявлениям жестокости и насилия в детской и
молодежной среде.
2) способствать
формированию духовно-нравственных и этических
принципов личности, ее моральных качеств
и установок, согласующихся с нормами и традициями жизни казахстанского
общества.
3) способствовать
ориентации личности на общечеловеческие и
национальные ценности,
уважение к родному языку и культуре казахского народа, этносов и этнических
групп Республики Казахстан.
4) способствовать
просвещению
родителей, повышению их психолого-педагогической компетентности в формировании
личности ребенка, повышению их ответственности за воспитание детей.
5) формировать трудовые навыки,
экономическое мышление личности и
осознанное отношение к профессиональному самоопределению, развивать
экологическую культуру, а также способность воспринимать идеи к эволюции и
руководствоваться ими в повседневной жизни.
6) формировать мотивационное пространство, обеспечивающее развитие интеллектуальных возможностей, лидерских качеств и одаренности
каждой личности, способствовать формированию её информационной культуры.
7) способствовать созданию в организациях образования поликультурной среды,
формировать
общекультурные навыки поведения, развивать готовность личности к восприятию,
освоению, оценке эстетических объектов в искусстве и действительности.
8) создать пространство для эффективного
формирования навыков здорового образа жизни, сохранения физического и
психологического здоровья, умения определять факторы, наносящие вред здоровью.
Тема школы: « Развитие нравственной,
интеллектуальной, физически здоровой
личности, способной к
творчеству и самоопределению»
Методическая тема
школы: «Здоровьесберегающее
обучение и воспитание
как средство развития
интеллектуальной и нравственной, здоровой личности,
способной к творчеству
и самоопределению»
Тема,
над которой работает
методическое объединение классных
руководителей: « Развитие
нравственно-духовного и творческого
потенциала школьника»
В
состав методического объединения
классных руководителей входят
следующие учителя:
1. Абышева А.Е.– учитель 1 класса
2. Гаврилова
Л.В.– учитель 2,3
класса
3.
Дудниченко Н.В.– классный руководитель 5,6 классов
4. Гаврилова О.В.–классный руководитель 7
класса
5. Жунусова М.З. – классный руководитель 8 класса
6.Райнгардт В.Г.– классный
руководитель 9
класса–
руководитель МО классных руководителей, вожатый
Каждый
учитель работает над своей
темой самообразования:
Гаврилова Л.В.-«Формирование духовно-нравственных качеств у младших школьников»
Абышева А.Е.- «Воспитание творческой
направленности личности
школьников в условиях коллективной деятельности»
Гаврилова О.В. – «Формирование патриотического воспитания» Дудниченко Н.В. –«Воспитание учащихся в познавательной творческой деятельности»
Жунусова М.З.-« ФормированиеЗОЖ »
Райнгардт В.Г.– «Формирование творческой личности»
Функции классного руководителя определяются необходимостью создания условий для успешной жизнедеятельности класса, содействия их разностороннему развитию. Содержание и организационные формы воспитания разрабатываются на основе принципов, ориентирующих воспитание на развитие социально-активной, образованной, нравственно и физически здоровой личности в изменяющихся условиях общественной жизни. Воспитательные задачи решаются в соответствии с учетом возрастных особенностей детей и взаимоотношений внутри класса, учитывая при этом индивидуальные особенности каждого ученика. Формы внеклассной работы – это широкий спектр самых различных мероприятий. Проводятся классические формы внеклассной работы, такие, как классный час и классное собрание, час общения и информационный час. Помимо классных форм внеклассной работы в методическом арсенале педагога имеются игры, конкурсы, марафоны, тренинги, диспуты и т.д. Содержание воспитательной деятельности проводится в соответствии с направлениями воспитательной работы: 1) воспитание казахстанского патриотизма и гражданственности, правовое воспитание;
2) духовно-нравственное воспитание;
3) национальное воспитание;
4) семейное воспитание;
5) трудовое, экономическое и экологическое воспитание;
6) поликультурное и художественно-эстетическое воспитание;
7) интеллектуальное воспитание, воспитание
информационной культуры;
8) физическое воспитание,
здоровый образ жизни. Цели воспитания и задачи
воспитательной работы реализуются в образовательном процессе, во внеучебное и досуговое время.
За
год проведены открытые классные часы: открытый классный час в 5,6 классах:
«Эстетическое воспитание и хорошие манеры»(Дудниченко Н.В.), открытый классный
час в 7 классе «Всемирный день ребенка»(Гаврилова О.В.), открытый классный
час в 9 классе«О вреде энергетических напитков»(Райнгардт В.Г.),
открытый классный час во 2,3 классах «Будущая профессия» (Гаврилова Л.В.),
открытый классный час в
8 классе
на тему «Алкоголь и табакокурение»(Жунусова М.З.)
Кроме внеклассных мероприятий проводились
общешкольные мероприятия, такие как
« Праздник Первого звонка». « День языков РК», « Осенний бал», « День пожилых», « День учителя», « День Независимости РК», « Новый год», « 8 Марта», «
Наурыз», « День единства народов Казахстана», « День защитника Отечества», «
День Победы», « Последний звонок» (запланирован).
Все мероприятия, проводимые учителями, входящими в МО
классных руководителей, были
проанализированы на заседаниях МО.
За год проведено
пять заседаний МО классных
руководителей. На заседаниях
слушались доклады: «Воспитательная система класса»(Дудниченко Н.В.) «Стили семейного
воспитания»(Жунусова М.З.), «Воспитание толерантности»(Райнгардт В.Г.), «Педагогическое кредо» (Гаврилова О.В.)
Одним из важнейших
социальных институтов воспитания является семья. Работа классного руководителя
с родителями направлена на сотрудничество с семьей в интересах ребенка, формирование
общих подходов к воспитанию, совместное изучение личности ребенка, его
психофизических особенностей, организацию помощи в обучении, физическом и
духовном развитии самостоятельного гражданина. Классные руководители проводили родительские собрания регулярно.
С первых дней учебного года
всеми классными руководителями ведётся профилактическая работа по
предупреждению ДТТ, безопасному поведению с незнакомыми людьми, у водоёмов, в
транспорте, бдительности с незнакомыми людьми и предметами; беседы по
профилактике и предупреждению вредных привычек. Ведётся журнал по технике
безопасности.
За
каждым классным руководителем
закреплен класс. В каждом
классе имеется классный уголок. Классный
руководитель следит за чистотой и порядком в своем классе. В
классах проводятся систематически генеральные
уборки, цветоводы смотрят за
цветами.
Каждый классный руководитель старается
совершенствовать свое мастерство, активно участвуя в работе МО классных
руководителей, пополняя «методическую копилку классного руководителя». Методический фонд в течение года пополнился сценариями
праздников, тематических классных часов.
МО
оказывает практическую помощь классным руководителям по различным направлениям
работы.
Анализируя
деятельность классных руководителей, можно сделать вывод, что работа по
воспитанию классных коллективов ведется целенаправленно. Классные руководители ведут работу по всем направлениям
деятельности, индивидуально работают с детьми, требующими особого
педагогического внимания, практически все они вовлечены во внеклассную
деятельность.
Руководитель
МО классных
руководителей:
__________/Райнгардт В.Г./