29.01.2021
Мектептің тәрбие жүйесінің жағдайы туралы ақпарат
«Акимовка негізгі мектебі» ММ
Оқушылардың жалпы саны-29. Мектепалды – 3, 1 сынып - 4, 3 сынып – 3, 4 сынып-4, 5 сынып-6, 7 сынып-3, 9 сынып-1
Оқыту тілі-орыс
Райнгардт Валентина Григорьевна-тәлімгер
Мектептің тәрбие жүйесінің моделі.
Акимовка негізгі мектебіндегі тәрбие жұмысы "Рухани жаңғыру" бағдарламасын жүзеге асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін жүзеге асыру негізінде құрылған.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері тәрбиенің әрбір бағыты "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі бағыттарын қамтитынын түсіну мен ұғынуға негізделеді.
Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері Төртінші өнеркәсіптік революцияның қазіргі заманғы әлемінде табысты бейімделу үшін экономиканың жаңа технологиялық тәртібіне бағдарланған адамгершілігі жоғары, білімді, бәсекеге қабілетті адами капиталды даярлауға негізделген мектептегі білім берудің кезең-кезеңімен оның жаңартылған мазмұнына көшуінің нысаналы бағыттарына, қағидаттары мен міндеттеріне негізделеді.
Тәрбиенің мақсаты мен міндеттері
Тәрбие жұмысының мақсаты:
«»Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында балаларды тәрбиелеу»
Тәрбие қызметінің 2020-2021 оқу жылына арналған міндеттері:
1) "Рухани жаңғыру" бағдарламасының негізгі бағыттары шеңберінде балаларды, жасөспірімдерді тәрбиелеу мазмұнын жаңартудың әлеуметтік маңыздылығын өзектендіру: бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімге табыну, Қазақстанның революциялық емес, эволюциялық дамуы, Сананың ашықтығы шеңберінде;
2) оқыту мен тәрбиелеуді дамытудың әлемдік үрдістерін (жаһандану, интернационалдандыру, кіріктіру, ізгілендіру, компьютерлендіру, цифрландыру, SMART - және STEM білім беру), тәрбиелеу саласындағы педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін, тәрбиелеудің қазіргі заманғы шетелдік және отандық Тұжырымдамаларының негізгі ережелерін, ҚР орта білім берудің жаңартылған мазмұнын ескере отырып," Рухани жаңғыру " бағдарламасының негізгі индикаторлары шеңберінде тәрбиенің жаңартылған мазмұнының мақсаттарын, міндеттерін айқындау; ;
3) қазіргі заманғы басым жалпыадамзаттық, ұлттық және этномәдени құндылықтар негізінде тұтас тәрбие процесінде білім алушылар мен олардың отбасыларының, мектептің, мемлекеттің, балалардың азаматтық қоғамының қоғамдық ұйымдарының және білім алушы тұлғасының бірлескен іс-қимылын қамтамасыз ету;
4) балалар мен жастарды тәрбиелеу мазмұнында қазіргі заманның реалияларымен ықпалдасу жүйесін, сондай-ақ нақты әлеуметтік-маңызды нәтижеге негіз болатын іс-әрекеттік компонентті, балалар мен жастардың әлеуметтік бастамаларын күшейту
Іске асырудың негізгі тетіктері: Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері тәрбие процесін, әлеуметтік әріптестікті нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, ақпараттық қамтамасыз ету үшін негіз болып табылады.
Мектеп тақырыбы: "шығармашылыққа және өзін-өзі анықтауға қабілетті адамгершілік, зияткерлік, дені сау тұлғаны дамыту»
Мектептің әдістемелік тақырыбы: "денсаулықты сақтайтын оқыту мен тәрбиелеу шығармашылыққа және өзін-өзі анықтауға қабілетті зияткерлік және адамгершілік, дені сау тұлғаны дамыту құралы ретінде»
Тәрбие қызметінің мазмұны тәрбие жұмысының бағыттарына сәйкес жүргізіледі:
1) Қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие;
2) рухани-адамгершілік тәрбие;
3) ұлттық тәрбие;
4) отбасылық тәрбие;
5) Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие;
6) Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие;
7) Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениет тәрбиесі;
8) дене тәрбиесі, салауатты өмір салты
Тәрбие мақсаттары мен тәрбие жұмысының міндеттері Білім беру процесінде, сабақтан тыс және бос уақыт кезінде жүзеге асырылады.
Бірінші бағыт-қазақстандық патриотизм мен азаматтықты тәрбиелеу, құқықтық тәрбие.
Мақсаты: жаңа заманауи қоғамда өмір сүруге қабілетті патриот пен азаматты; жеке тұлғаның саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін; балалар мен жастардың құқықтық санасын, олардың балалар мен жастар ортасындағы қатыгездік пен зорлық-зомбылық көріністеріне қарсы тұруға дайындығын қалыптастыру.
Сынып сағаттары штаттық режимде, ал қалған сыныптан тыс іс-шаралар қашықтықтан өткізілді.
Осы бағыт бойынша бірінші жартыжылдық кезеңінде келесі іс-шаралар өткізілді: Білім күні, бірінші сабақ "Мен өз елімнің патриотымын" (1-9кл.), "Конституция күні"сынып сағаттары(1-9кл.), "бала кезіндегі заң"сынып сағаты(3,4,сынып), "ҚР Тілдер күні"сынып сағаттары(1-9кл.), "Адал Ұрпақ" клубы жұмысының іс-шаралары (жеке жоспарға сәйкес), Қазақстан Республикасының Тұңғыш Президенті күніне байланысты Тәуелсіз Қазақстанның құндылықтарын ілгерілету іс-шаралары (жеке жоспарға сәйкес).)
Іс-шаралар қашықтықтан өткізілді. "Мәңгілік Ел" жалпыұлттық патриоттық идеясын іске асыру бойынша іс-шаралар: "ҚР Тәуелсіздік күні(3-9 сынып), "мемлекеттік рәміздердің пайда болу тарихы"(7,9 сынып), "ҚР Мемлекеттік рәміздері"(3-9 сынып), "Менің Республикам тәуелсіз және гүлденген"(3,4 сынып), "Менің Қазақстаным!"(6 сынып), "Қазақстан – менің туған өлкем"(5 сынып), "Тәуелсіз менің Қазақстаным!"(3,4 сынып)," ҚР Мемлекеттік рәміздері " (5 сынып.)
"Зорлық-зомбылықсыз 16 күн "акциясы бойынша іс-шаралар өткізілді
5-9 сынып оқушылары арасында орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі В. Г. Райнгардт "Қатыгездік пен зорлық-зомбылықсыз әлемді қалай құруға болады?»,
сынып сағаты " Біз зорлық-зомбылыққа қарсымыз!"(5 сынып), "Балаларға қатысты зорлық-зомбылық!"(6 сынып), "Біз өзіміздің мәселелеріміз туралы"(7,9 сынып.)
"Қатыгездіксіз және зорлық-зомбылықсыз балалық шақ" ақпараттық науқанын өткізу бойынша іс-шаралар өткізілді(3-9 сынып) (жоспарға сәйкес), "Бала құқықтары" (6 сынып), "Жасөспірім және заң" дөңгелек үстелі (7,9 сынып), "Адам құқықтарының жалпыға бірдей декларациясының парақтары бойынша" әңгімелесу(3,4 сынып), "қайғыдан қалай сақтану керек" әңгімелесу(7,9 сынып), "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес туралы" әңгіме(7,9 сынып), "Қазіргі қоғамдағы сыбайлас жемқорлық"сынып сағаты(6 сынып) т. б.
Сондай-ақ, "Менің Қазақстаным" суреттер конкурсы, "Менің тұңғыш Президентім" тақырыбында эссе өткізілді»
Екінші бағыт-рухани-адамгершілік тәрбие.
Мақсаты: қазақстандық қоғам өмірінің жалпыадамзаттық құндылықтарымен, нормаларымен және дәстүрлерімен келісілетін тұлғаның рухани-адамгершілік және этикалық қағидаттарын, оның моральдық қасиеттері мен ұстанымдарын қалыптастыру.
Осы бағыт бойынша келесі іс-шаралар өткізілді: "Мектепке жол" қайырымдылық іс-шарасы, "Отбасы күні", "Достық пен достар туралы" сынып сағаты (3,4 сынып), "Әдеті бойынша мейірімді болу керек" сынып сағаты (3,4 сынып), "Рухани байлық деген не?"(6кл.), "Мейірімділік әлемді құтқарады" (7,9 кл.), "Менің отбасым" өлеңдер байқауы (3-4 кл.), "Атам мен әжем жақсы" фотоконкурсы, " Әжем мен атам бірге..."(3-4кл.)," Менің отбасым "(5кл.) эссе,
" Қарттар күні", "Жаңа жыл" жалпы мектептік қашықтықтан іс-шаралар, тақырыптық сынып сағаттары "Жаңа жыл қақпада!"(1-9кл.),
Үшінші бағыт - ұлттық тәрбие.
Мақсаты: тұлғаны жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға, ана мен мемлекеттік тілге, қазақ халқының, Қазақстан Республикасының этностары мен этникалық топтарының мәдениетіне деген құрметке бағдарлау.
Келесі іс-шаралар өткізілді:
ҚР Тілдер күніне арналған іс-шаралар (жеке жоспарға сәйкес) қашықтықтан өтті. "Тілім менің досым"(6 сынып), "Қазақстан – менің туған өлкем"(7,9 сынып), "Тәуелсіз менің Қазақстаным!"(5кл.), "ҚР Мемлекеттік рәміздері"(5кл.), "ҚР рәміздері" (7,9 кл.)
Төртінші бағыт - Отбасылық тәрбие.
Мақсаты: ата-аналарды ағарту, олардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін және бала тәрбиесіндегі жауапкершілігін арттыру.
Осы бағыт бойынша бірінші жартыжылдық кезеңінде мынадай іс – шаралар өткізілді: "Әкем, анам, мен-тату отбасы" фотоколлажы "Отбасы және отбасылық дәстүрлер" сынып сағаттары(6,8 сынып), "Менің өмірімдегі отбасы"(5 сынып), "Менің отбасым" әңгімесі(7,9 сынып),"Музыкалық микс" қашықтық конкурсы, "Отбасы, осы сөзде қаншалықты көп"әңгімесі(1 сынып), "Отбасы және сен"(3,4 сынып) және т. б.
Бесінші бағыт-Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.
Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға саналы көзқарасты қалыптастыру, тұлғаның экономикалық ойлауын және экологиялық мәдениетін дамыту
Экологиялық білім мен экологиялық мәдениетті өскелең ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің тиімді құралы ретінде пайдалану, сондай-ақ экологиялық жұмыстың нысандары мен әдістерін жетілдіру және экологиялық жұмыстың практикалық дағдыларын дағдыландыру мақсатында мектепте оқу жылының ағымдағы кезеңінде оқушылар арасында экологиялық жұмыс жүргізілді.
Қыркүйек айында мектеп ауласын және оған іргелес аумақты жапырақтардан тазарту үшін экологиялық қону жүргізілді.
Мектепте "экологиялық хабаршы" басылымына жазылу ұйымдастырылды"
Мектепте натуралистік экскурсиялар жүйелі түрде белгілі бір ретпен, оқу бағдарламасының тақырыбына және сыныптан тыс жұмыстарға сәйкес жыл мезгілдеріне сәйкес өткізіледі. Бұл бағытта барлық дерлік натуралистік экскурсиялар адам – табиғат – Қоғам жүйесіндегі процестер туралы оқушылардың хабардарлығын ашу мақсатында жан-жақты болды.
Экологиялық тәрбие бойынша сынып сағаттары өткізілді: "Экос"(7,9 сынып), "Экология және біз"(5 сынып), "Экология және денсаулық"(3,4 сынып), "Табиғаттың ауыруы - біздің ауруымыз"(6 сын